فارس: رئيس‌جمهور كشورمان در جمع مردم خراسان جنوبيبا بيان اينكه حركت آخر آغاز شده است، گفت: ملت ايران در متن انقلاب جهاني قرار دارد.
 
محمود احمدي‌نژاد پيش از ظهر امروز در استاديوم آزادي بيرجند با اشاره به آغاز امامت امام زمان (عج) با بيان اينكه جهان به سرعت براي استقبال از امام آماده مي‌شود، اظهار داشت: نام و ياد امام و مطالبه حقيقت، عدالت و يكتاپرستي به سرعت به مطالبه جهاني تبديل شده است.
وي آمريكا و مستكبران را از مهم‌ترين موانع براي حكومت جهاني خواند و تصريح كرد: در حال حاضر آمريكا و ديگر مستكبران در حال افول، نزول و اضمحلال هستند.
احمدي‌نژاد ادامه داد: مستكبران براي منعطف كردن دل‌ها و انديشه‌هاي بشريت به دنيا و ارزش‌هاي پست دنيايي به صورت گسترده عمل مي‌كنند چرا كه در طول 100 سال به اندازه همه تاريخ بشر و بيش از كل تاريخ بشر جنايت و آدم‌كشي كرده‌اند.
رئيس‌جمهور كشورمان با طرح سئوالي مبني بر اينكه چرا ظالمان چنين كردند، افزود: طاغوت‌ها و مستكبران از تولد و ظهور پايه‌گذار عدالت و منجي حقيقي بشريت به شدت نگران بوده‌اند و تمام اين محاصره‌ها به همين دليل بوده كه از ادامه نسل اين امام بزرگوار جلوگيري كنند.
وي با تاكيد بر اينكه شياطين به دنبال آن بودند كه از تولد امام و به قله كمال رسيدن بشريت جلوگيري كنند، اظهار داشت: همه شياطين بر غافل كردن بشر از امام و امام عصر متمركز بوده‌اند اما در نقطه مقابل، همه مصلحان بشر را به اين امام بشارت دادند و به سمت امام هدايت كرده‌اند.
رئيس‌جمهور اضافه كرد: شايد يكي از دلايل غيبت اين امام آن باشد كه اگر امام در طول اين مدت مي‌آمدند همان شرايط عاشورا و ساير انبياء كه تحميل كرده‌اند، تحميل مي‌شد و جان امام در خطر بود.
وي با بيان اينكه در طول تاريخ، بزرگان همه سختي و تلخي‌ها را به ياد شيريني حاكميت اين امام تحمل كرده‌اند، گفت: آنها ما را به اين وعده بشارت داده چرا كه اين امام عصاره اصلي و بقيه‌الله بوده و باقي‌مانده خداوند براي شكوفايي كمال انسان است.
احمدي‌نژاد با بيان اينكه امام واسطه فيض خداوند است، امام را تجلي كامل و اكمل خدا برشمرد و افزود: امام عصر وارث همه انبياء، اولياء و تجلي پيامبر گرامي اسلام و ائمه معصوم است.
وي امام عصر را دست خداوند براي ريشه‌كني مستكبران و بي‌عدالتي خواند و گفت: بشارت همه بزرگان به حكومت اين امام بوده است.
 
 
/1001/

 


منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net

جذب خبرنگار افتخاری