ویرایش عکس مرداد 99

راسخون:
او می نویسد،من تمامی این افتخارات را مدیون مادرم می دانم، زیرا اگر اونبود. من راهی کاندا می شدم وحالا دنیای دیگری را سپری می کردم. مردی که با آبروین فاتح جام جذفی اروپا وجام قهرمانی باشگاه های اسکاتلند شد وسپس به عنوان مربی منچستر یونایتد درسال 1086 منصوب شد و به جرات می توان گفت افتخار آور ترین مربی تاریخ فوتبال جهان شناخته می شود.
 

او همراه منچستر یونایتد دوبار جام قهرمانی ویک بار جام حذفی اروپا را به چنگ آورد وبا این تیم در لیگ برتر، جام حذفی وجام اتحادیه به عناوینی دست یافت که هیچ مربی دیگری تاکنون به این همه عناوین دست نیافته است.
 

فرگوسن می نویسد، من به عنوان یک بازیکن ذخیره در تیم سن جانستون بازی می کردم که در سابقه برابر"گریردری" صورتم آسیب دید و با شکستگی ابرو و واستخوان گونه و بینی مواجه شدم و این مسئله باعث شد تا ماه ها را به دور از میادین سپری کنم.
 

یک اتفاق همه چیز را عوض کرد و باعث شد تا  من به کارم ادامه داده و فکر مهاجرت را از سرم بیرون کنم. او می نویسد روزی که فردایش می خواستم به کاندا سفر کنم، همسر برادرم مارتین به مربی من تلفن کرد و گفت: الکس سرما خورده و چند روز نمی تواند در تمرینات شرکت کند و از شنا باز گشتیم مادرم سر من داد کشید وگفت: مربی ات کاری واجب با تو دارد، برو و به او تلفن کن زیرا وی چندین بار به خانه ما زنگ زده، من به وی تلفن زدم و اوگفت: فردا خودت را به هتل محل اردوی تیم برسان زیرا ما با مصدومیت چند بازیکن اصلی خود روبرو شد و می خواهیم از تو در برابر گلا سکورنجرز استفاده کنیم.

فرگوسن در ادامه می نویسد، من رفتم و فردای روز بعد در مقابل گلاسکورنجرز سه گل زدم تا با همین پیروزی بدل به بازیکن ثابت شده وتنها کسی هستم که در خانه گلاسکورنجرز به آنان سه گل زده ام و همین مسئله سر نوشت زندگی ام را تغییر داد و حالا در منچستر یونایتد می باشم.

فرگوسن با منچستر یونایتد،  یازده جام قهرمانی انگلیس ونزدیک به سی جام مختلف را طی بیست وچهار سال حضورش در این تیم به دست آورده وحال هم قدیمی ترین مربی حاضر بریتانیا می باشد.

/1030
/1002