راسخون: حالا بعد از گذشت یک هفته وی  ترجیح داد سکوت را بشکند و درباره علت رفتار خود سخن بگوید.

به گزارش راسخون به نقل از روزنامه ديواادونا، توتی  گفت: در زندگي هميشه نسبت به برخي از حرف ها و جملات حساس هستم. از طرفي برابر دشنام ها گاه از کوره در مي روم. در بازي فينال جام حذفي مقابل اينتر، بالوتلي، مامور مهار من بود و مرتب حرف هاي زشت عليه من مي زد تا مرا عصباني کند. ابتدا مقاومت کردم؛ ولي در يک لحظه از کوره در رفتم و آن خطاي بد و عمدي را روي او مرتکب شدم.

وي افزود: در آن لحظه او پس از چندين حرف زشت، مرا " بابا بزرگ " خطاب کرد و گفت که در حال مردن هستم و هيچ تواني هم ندارم. در اين هنگام با شنيدن اين حرف متاسفانه عکس العمل نشان دادم. همه کساني که مرا مي شناسند، مي دانند هيچوقت اهل خطا نبوده و از حاشيه دور هستم و سعي مي کنم به اصول بازي جوانمردانه پايبند باشم.

در جدال چهارشنبه دو هفته قبل جام حذفي ايتاليا، اينترميلان يک بر صفر با گل دقيقه 40 ميليتو به برتري رسيد و توتي در دقيقه 88 بخاطر خطا روي بالوتلي از زمين اخراج شد.

پس از اين اتفاق کاپيتان رم در نامه اي خطاب به هواداران اينتر و بازيکن حريف اظهار پشيماني از رفتارش کرد و گفت:تو قرباني جنگ رواني مورينيو بودي که من و هم تيمي هايم در آن شکست خورديم. من در متن عذرخواهي خود نيز نمي توانم خشم خود را از فوتبال ناپاک تيمت پنهان کنم؛ اما به هر حال به خاطر خطايي که مرتکب شده ام از تو عذرخواهي مي کنم.

 /1029 1002

 


جذب خبرنگار افتخاري