ویرایش عکس مهرماه 99

راسخون:  عوامل سازنده فیلم اخراجی های3 برای فیلمبرداری از یکی از صحنه های این فیلم امروز صبح اقدام به بستن تونل رسالت کردند و همین امر باعث به وجود آمدن ترافیک سنگین درساعات اولیه صبح روز شنبه شد.

به گزارش خبرنگار شهر درحالی که در ساعات اولیه صبح ما شاهد افزایش حجم ترافیک و تردد در سطح شهر تهران هستیم و از طرفی آلودگی هوا تهران بر این مشکلات افزوده است عوامل سازنده فیلم اخراجی های 3 بدون توجه به حقوق شهروندان یکی از شاهراه های اصلی تهران را برای فیلم برداری خود مسدود کردند. 

 


 


بر اساس این گزارش صبح روز جاری عوامل ساخت این فیلم با مسدود کردن تونل رسالت قصد فیلم برداری برای یکی از صحنه های این فیلم را داشتند که همین امر باعث به وجود آمدن ترافیک سنگین در منطقه برای چندین ساعت شد.

البته پس از در جریان قرار گرفتن رئیس راهنمائی و رانندگی تهران بزرگ از به وجود آمدن این ترافیک و مسدود شدن این شاه راه اصلی شهر تهران دستور برچیدن موانع حاصل از فیلم برداری در این منطقه را صادر کرد. 

بر پایه این گزارش تونل رسالت یکی از مسیر های اصلی بزرگ راهی است که منطقه شرق تهران را به غرب تهران متصل میکند و معمولا در ساعات اولیه صبح به علت تراکم حجم خودرو ها دارای بارترافیکی سنگین است که البته عوامل ساخت این فیلم امروز کاملا این مسیر را مسدود کردند و ترافیک این منطقه تا کیلومتر ها ادامه پیدا کرد و ساعت ها شهروندان در این ترافیک معطل ماندند.
 

البته مسدود کردن این شاه راه در ساعت اولیه روز شنبه که حجم ترافیک افزایش پیدا می کند جای سئوال دارد که عوامل آن بدون هیچ توجه ای به مردم دست به چنین اقدامی زدند.

 

 

در این نقشه ترافیکی آن‌لاین مرکز کنترل ترافیکی شهر تهران، ترافیک این منطقه کاملا مشخص است