ویرایش عکس خرداد 99

راسخون : 
حجت‌الاسلام عیسی ساجدی‌فر امروز در گفت‌و گو با فارس در اراک اظهار داشت: طرح نشاط معنوی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان از 10 خرداد ماه تا 26 مرداد ماه به مرحله اجرا در می‌آید.

وی تصریح کرد: اداره اوقاف و امور خیریه استان مرکزی طرح نشاط معنوی را هر ساله و به منظور استفاده کامل از ظرفیت فرهنگی بقاع متبرکه در بخش‌های تفریحی، آموزشی، فرهنگی و قرآنی به اجرا در می‌آورد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی تقویت بنیه‌های اعتقادی و مذهبی نوجوانان، ترویج اندیشه‌های ناب حضرت امام(ره) و تبلیغ و ترویج فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی را از مهم‌ترین اهداف این طرح عنوان کرد و ادامه داد: در سال گذشته جوانان و نوجوانان استقبال بسیار خوبی از این طرح داشتند که پیش‌بینی می‌شود امسال نیز با استقبال بسیار خوب جوانان همراه شود.
ساجد‌ی‌فر متذکر شد: اوقات فراغت فرصت بسیار مناسبی است تا بتوان با استفاده از این فرصت مسائل اعتقادی و مذهبی را در بین جوانان تقویت کرده و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.
وی با اشاره به برنامه‌های این طرح اذعان داشت: در این طرح شرکت کنندگان با حضور در کلاس‌ها از آموزش‌های روخوانی، روان خوانی، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم آشنا می‌شوند، ضمن آنکه در جلسات هفتگی اخلاق نیز حضور می‌یابند.

شما می توانید آخرین اخبارایران و جهان رادر"واحداخبارواطلاع رسانی راسخون"مشاهده نمایید.

منتظراخبار، انتقاد وپیشنهاد شماهستیم:
news@rasekhoon.net

 100