سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه بخش کهک از برپایی مراسم سوگواری در عزای امام صادق(ع) در بقعه فرزند ایشان، امام زاده اسماعیل روستای بیدقان با حضور بیش از پنج هزار زائر و عزادار خبر داد.

به گزارش راسخون، به نقل از خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، ابوالحسن خسروانی با اشاره به برپایی مراسم‌های عزاداری در بقاع متبرکه به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امام صادق علیه السلام، اظهار کرد: در ظهر روز شهادت امام صادق علیه السلام دسته‌های عزاداری از نقاط مختلف خود را به آستان مقدس امام زادگان می‌رسانند و در غم از دست دادن این امام همام به سوگواری و عزاداری می‌پردازند.

وی با بیان اینکه چندین مراسم شاخص در بخش کهک به مناسبت شهادت امام صادق علیه السلام برنامه ریزی شده است، خاطرنشان کرد: شاخص‌ترین مراسم سوگواری به مناسبت شهادت امام صادق علیه السلام، برپایی مراسم عزاداری در ظهر روز شهادت و در بقعه امام زاده اسماعیل علیه السلام است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهر کهک با اشاره به سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی غروی و مداحی حاج علی مالکی‌نژاد در مراسم سوگواری شهادت امام صادق علیه السلام گفت: این مراسم که پیش بینی می‌شود با حضور بیش از پنج هزار زائر و عزادار برگزار شود، با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و سفره اطعام به پایان می‌رسد.

وی در پایان آستان مقدس امامزاده عیسی علیه السلام روستای ونارچ، آستان مقدس امامزاده ابراهیم و آستان مقدس امامزاده فاضل علیه السلام روستای بیدهند را از دیگر بقاع متبرکه بخش کهک دانست که میزبان برگزاری مراسم سوگواری در عزای شهادت امام صادق علیه السلام هستند.
100