ویرایش عکس تیر 99

مقاله «فاجعه میانمار و بودیسم صهیونیستی» اثر کامران شرفشاهی در کتاب مجموعه مقالات سومین کنگره شعر مقاومت بین الملل اسلامی به چاپ می‌رسد. این مقاله درباره قتل عام مسلمانان در کشور میانمار است.-

 

به گزارش راسخون کامران شرفشاهی نویسنده مقاله «فاجعه میانمار و بودیسم صهیونیستی» با اعلام خبر چاپ آن در کتاب مجموعه مقالات سومین کنگره شعر مقاومت بین الملل اسلامی به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: هر سال آثاری از نویسندگان و شاعران در قالب شعر و مقاله به سومین کنگره شعر مقاومت بین الملل اسلامی ارسال و در هیأت علمی داوری و تعدادی از آن‌ها برگزیده می‌شود سپس آثار برگزیده در کتاب‌های «مجموعه اشعار»، «مجموعه مقالات» و «مجموعه گفت‌وگو با شاعران» چاپ و منتشر خواهند شد.

وی «فاجعه میانمار و بودیسم صهیونیستی» را مقاله‌ای پژوهشی درباره قتل عام مسلمانان در کشور میانمار معرفی کرد و افزود: در این مقاله به ریشه‌های تاریخی مسلمانان میانمار، سابقه سکونت آن‌ها، پیشینه ورود اسلام به میانمار، روند تاریخی زندگی مسلمانان در این کشور، بوداییسم و بوداییسم افراطی (ماک‌ها) و انعکاس قتل عام و نسل کشی مسلمانان میانمار در آیینه ادبیات مقاومت پرداخته‌ام.

شرفشاهی گفت: بیشترین بخش این مقاله را موضوع انعکاس قتل عام و نسل کشی مسلمانان میانمار در آیینه ادبیات مقاومت در بر گرفته است.
 
سومین کنگره شعر مقاومت بین الملل اسلامی از 11 تا 13 آبان ماه در شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

/7432/