محمود یاوری با انتقاد تلویحی از مذاکره پرسپولیس با بازیکنش گفت، آنهایی بازنده هستند که حاصل دسترنج دیگران را می‌برند.

به گزارش راسخون به نقل از ایسنا، سرمربی فجر سپاسی پس از شکست تیمش مقابل مس کرمان در هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار کرد: امروز خیلی بد بازی کردیم. انتظارم از بازیکنان بیشتر بود. البته 6 بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداشتیم. به خاطر این پیروزی به مس کرمان تبریک می‌گویم. نکته‌ای که در این بازی آزرده‌ام کرد، این بود که اگر مربی‌ در کنار زمین داور را تحت تاثیر قرار دهد، اشکالی ندارد اما نباید روحیه بازیکنان حریف را ضعیف کند. ابراهیم قاسمپور مربی باتجربه‌ای است و اصلا انتظار این کار را از او نداشتم.

یاوری افزود: اگر در این بازی به مس گل می‌زدیم، شاید سالم از کرمان بیرون نمی‌رفتیم. اول بازی به بازیکنان گفته بودم که خط دفاع مس ضربه‌پذیر است. نتوانستیم بازی آنها را ببندیم. هرچند فکر می‌کنم، اگر امروز گل می‌زدیم سالم از کرمان بیرون نمی‌رفتیم چرا که شعارهای زیادی علیه من می‌دادند.

سرمربی فجر همچنین درباره احتمال انتقال رضا حقیقی به پرسپولیس گفت: وضع مالی فجر خوب نیست. فوتبال هم به یک بیزینس تبدیل شده و این روزها خرید و فروش بازیکن در فوتبال باب شده است. بازیکن می‌سازیم و تحویل فوتبال مملکت می‌دهیم. دوست دارم که حقیقی پیشرفت کند و مانع جدایی او نمی‌شوم اما، مخالف انتقال او هستم. آنهایی بازنده هستند که حاصل دسترنج دیگران را می‌خورند.
/2759/