نیکولا ریتزولی از تصمیمش برای اعلام ضربه پنالتی مشکوک به نفع میلان در بازی یکشنبه شب برابر یوونتوس دفاع کرد و گفت: تصاویر تلویزیونی باعث گمراهی می‌شوند.

به گزارش راسخون به نقل از ایسنا، ریتزولی، داور ایتالیایی که در بازی یکشنبه شب یک پنالتی مشکوک را به نفع میلان اعلام کرده بود پس از جنجال‌های فراوان در این‌باره در دفاع از تصمیمش گفت که تصاویر تلویزیونی باعث گمراهی اهالی فوتبال شده و تصمیمش در اعلام ضربه پنالتی درست بوده است.

نیکولا ریتزولی که با گازتا دلاسپورت مصاحبه می‌کرد، در دفاع از تصمیمش گفت: تصاویر آهسته تلویزیونی نمی‌تواند معیار خوبی برای تشخیص آن حادثه بوده باشد.

وی ادامه داد: دو حقیقت یکسان در فوتبال وجود دارد که در زمین رخ می‌دهد. سرعت اتفاق و حادثه عینی. تصاویر تلویزیونی با دستکاری سرعت باعث خراب شدن آن حادثه می‌شود و نمی‌تواند معیار خوبی برای تشخیص تصمیم‌های داور در زمین مسابقه باشد.

در بازی یکشنبه شب بین میلان و یوونتوس نیکولا ریتزولی در صحنه مشکوکی برخورد توپ به پشت مائوریسیو ایسلا، مدافع شیلیایی یوونتوس را خطای هند تشخیص داد و باعث بروز جنجال‌های فراوان در رسانه‌های ایتالیایی شد.

ریتزولی همچنین با تمجید از رفتار بازیکنان یوونتوس در قبول تصمیم داور گفت: رفتار بازیکنان یوونتوس بسیار مودبانه بود و این به من اجازه داد تا در ادامه بازی با تمرکز بالایی بازی را قضاوت کنم.
/2759/