مایکل دل مدیرعامل شرکت دل توجه به مقوله امنیت سایبری را عامل کلیدی رشد شرکت‌های آتی فناوری دانست و خواستار توجه جدی‌تر به آن شد.

به گزارش راسخون به نقل از فارس، وی تری وی نوشت : در جریان همایشDell World 2 در روز گذشته گفت: باید رویکردهای فعلی به حفظ امنیت در شبکه های مجازی به طور کلی تغییر کند و این موضوع مهمی است که ما و دیگر شرکت ها با آن مواجه هستیم.

ارتقای خدمات امنیتی در حوزه آی تی، عرضه نسل جدید فایروال ها و استفاده از ابزار پیشرفته برای کنترل سطح دسترسی و شناسایی هویت کاربران از جمله مهم ترین اموری است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

به گفته وی از همین طریق می توان مطمئن بود که امنیت افراد شرکت ها و دولت ها حفظ می شود.

مدیر عامل دل آمار نگران کننده ای را نیز ارائه کرد و گفت: ماهیت حملات سایبری در حال تغییر است به گونه ای که هر روز 100 هزار حمله جدید و کاملا متفاوت رخ می دهد و طی هر 24 ساعت شاهد 32 میلیارد رویداد امنیت سایبری هستیم.

طی دو سال اخیر با افزایش تهدیدات امنیتی در دنیای سایبر تلاش برای افزایش آگاهی و اطلاع رسانی در این زمینه افزایش یافته و حتی شرکت ها و موسسات فناوری که تا به حال چندان به این مقوله اهمیت نداده بودند تلاش می کنند برای حفاظت از اطلاعات شخصی خود، راه حلی بیابند.
/2759/