سیروس دین‎محمدی معتقد است شرایط فعلی تیم ملی به هیچ‎وجه مناسب نیست.

 به گزارش راسخون، بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: همه باید قبول کنیم الان شرایط تیم ملی به هیچ‎وجه خوب و مساعد نبوده و باید چاره‎اندیشی شود.

وی بیان کرد: من فکر می‎کردم یک‎سری تغییرات در کادر فنی داشته باشیم ولی این امر صورت نگرفت.

این بازیکن سابق تیم استقلال بیان کرد: شرایط به گونه‌ای بود که می‎خواستند تا آخر با کی‎روش ادامه دهند و این وضع فعلی است.

دین‎محمدی با اذعان به اینکه نتایج تیم ملی بسیار ضعیف بوده تصریح کرد: خیلی بهتر از این‎ها می‎توانستیم نتیجه بگیریم و حتی شانس اولی را برخی کارشناسان برای ما قائل بودند و الان شاهدیم شانس ما برای صعود به جام جهانی دست دیگران است.

وی ادامه داد: وضعیت فعلی و شرایط برای تیم ملی بسیار سخت شده، همه تیم‎ها برای صعود می‎جنگند مثلاً تیمی مثل ازبک که کمتر کسی به او شانس می‎داد الان از امیدهای صعود است.

بازیکن سابق تیم ملی در خصوص اینکه آیا تغییر کادر فنی در شرایط فعلی به صلاح است یا نه گفت: الان برای تغییر کادر فنی بسیار دیر شده است، باید با همین کادر ادامه داد و اگر مربی جدید با هدف شوک سکان هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد شاید نتیجه معکوس دهد و شرایط خوب نشود.

دین‎محمدی با تأکید براینکه کی‎روش باید جوابگوی نتایج فعلی تیم ملی باشد، در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا که شما چند درصد شانس را برای صعود ایران به جام جهانی قائل هستید؟ اذعان کرد: من خیلی دوست دارم تیم ملی به جام جهانی برود و خدا کند این اتفاق صورت گیرد ولی...

این بازیکن سابق تیم استقلال در خصوص اینکه برخی‎ها معتقدند تیم ملی نیاز به جوان‎گرایی جهت صعود به جام جهانی دارد، افزود: الان برای این کار دیر شده، جوانان نمی‎توانند در شرایط فعلی به تیم ملی کمک کنند ولی بازیکنان باتجربه راه‎گشا خواهند بود.
/2759/