مدیرگروه قم تک با بیان اینکه همه ما به حکم و دستور قرآن کریم وظیفه داریم به تبلیغ دین بپردازیم گفت: برهمین اساس گروه قم تک نسبت به واگذاری محدود اینترنت پرسرعت رایگان به طلاب ومبلغان دینی اقدام کرده است.  

به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی گروه قم تک، امیرحسین قربان زاده با تاکید بر ضرورت ورود طلاب و روحانیون به عرصه تبلیغ دین در فضای اینترنت تصریح کرد: یکی از دلایل وجوب ورود به عرصه فضای مجازی برای تبلیغ دین و رفع شبهات،رشد عرفان ها و معنویت های دروغین در جهان بخصوص در فضای مجازی است.

وی افزود: گرایش جامعه امروز بشری به معنویت است و این موضوع باعث شده که عرضه انواع معنویت های واقعی و دروغی در فضای مجازی گسترده شود و از سوی دیگر یکی از رسالت های دین مبین اسلام، تبلیغ بوده و اساساً برای آن ساز و کار تعیین شده و حتی روایت و آیات بسیاری داریم که جذب دیگران با زبان خوش، مناسب و باادبیات خودشان ازکارکردهای دین مبین اسلام است.

قربان زاده ادامه داد: طبیعی است که تبلیغ دین با توجه به رسانه ها و جمعیت مخاطبان گسترده و گرایش های جامعه جهانی به مسئله معنویت یک ضرورت انکارناپذیر در دنیای کنونی باشد.

وی خاطرنشان کرد: فضای مجازی فرصتی برای تبلیغ دین است که افراد آشنا به این فضا می توانند به رسالت دینی خود عمل کنند و به تبلیغ دین در این فضا بپردازند وخوشبختانه مراکز و نهادهای زیادی در این باره فعال هستند.

مدیرگروه قم تک با بیان اینکه همه ما به حکم و دستور قرآن کریم وظیفه داریم به تبلیغ دین بپردازیم و در حقیقت هر دیندار باید یک مبلغ باشد خاطرنشان کرد: گروه قم تک هم وظیفه خود می بیند که شرایط حضور مبلغان در عرصه فضای مجازی را فراهم کندو برهمین اساس نسبت به واگذاری اینترنت پرسرعت رایگان به طلاب ومبلغان دینی اقدام کرده است.  

وی بیان داشت: طلاب ومبلغان دینی که تا کنون عضو خانواده آسیاتک نبوده اند و همچنین مشترکین فعلی باهدیه سرویس به دوستان و آشنایانشان می توانند با سفارش این سرویس به مدت 90 روز با سرعت 2 مگابیت بر ثانیه از اینترنت پرسرعت آسیاتک استفاده کنند.

قربان زاده گفت: این سرویس به طورکامل رایگان بوده و هیچگونه هزینه ای نه به صورت نقدی و نه بر روی قبض تلفن از مشترک دریافت نخواهد گردید.

گفتنی است علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتروثبت نام اینترنت پرسرعت رایگان می توانندبه نشانی اینترنتی www.qomtech.ir مراجعه و یا با تلفن 02517840100یا02517840120 تماس حاصل کنند.
/2759/