معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری گفت: ملت ایران با تمسک به اصل ولایت، به مقابله با ظلم و ستم جهانی برخاسته اند.

به گزارش راسخون به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ˈاحمد مرویˈ در مراسم شهادت امام رضا (ع) در مصلی امام خمینی (ره) رشت افزود: دشمن، در سال های اخیر بیشترین هجمه را علیه اصل ولایت و امامت به کار بسته چراکه ملت ایران با تمسک به این اصل، به مبارزه با ظلم پرداخته است.

وی تاثیرگذاری و سربلندی ایران اسلامی در جهان را مدیون پیروی از ولایت دانست و اظهار کرد: آبرو، عزت و افتخار کشورمان به برکت این نعمت الهی است.

حجت الاسلام مروی با اشاره به همراه بودن توحید با امامت و ولایت ادامه داد: اعمال واجب شرعی چون نماز، روزه و حج بدون امامت و ولایت، فاقد ارزش است.

وی ولایت فقیه را ادامه راه ائمه اطهار (ع) در عصر کنونی عنوان و خاطرنشان کرد: اسلام، بدون ولایت و امامت مانند کالبد بدون روح است.

حجت الاسلام مروی در خاتمه سخنانش به تبیین ویژگی های شخصیتی و شرح زندگانی امام رضا (ع) پرداخت و اضافه کرد: حضرت ثامن الحجج در طول عمر شریف شان، علاوه بر مبارزه با زورگویان، تلاش های بسیار علمی و تبلیغی برای گسترش دین مبین اسلام انجام دادند.

مراسم سوگواری شهادت امام رضا (ع) با سخنرانی حجت الاسلام احمد مروی معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری و با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان ، ائمه جمعه و جماعت و اقشار مختلف مردم در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد

/7432/