معاونت فرهنگی و امور زائران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) مسابقه اینترنتی سالروز ولادت امام حسین، امام سجاد و قمر بنی‌هاشم‌(علیهم السّلام) را برگزار می‌کند.
به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، هم‌زمان با نیمه نخست ماه شعبان المعظم، مسابقه فرهنگی به مناسبت سالروز ولادت امام حسین‌(ع)، امام سجاد(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) در پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه باید به پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) به نشانی اینترنتی www.abdolazim.com بخش مسابقه فرهنگی سالروز ولادت امام حسین(ع)، امام سجاد(ع) و قمربنی ‌هاشم (ع) مراجعه کنند.
شرکت‌کنندگان در این مسابقه پس از مطالعه صفحات ویژه‌نامه موجود در این پایگاه اطلاع‌رسانی، شماره جواب صحیح سوالات را به ترتیب و به صورت متوالی در قالب یک پیام کوتاه بدون متن اضافه به شماره پیام کوتاه 10005122 متعلق به معاونت فرهنگی و امور زائران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) پیامک کنند.
در قسمت‌هایی از این ویژه‌نامه مقالاتی شامل مختصری از زندگینامه حضرت امام حسین(ع)، مختصری از زندگینامه حضرت علی‌بن‌حسین(ع‌)، مختصری از زندگینامه حضرت ابوالفضل العباس(ع) همچنین بخشی با عنوان از امام حسین(ع) بیاموزیم و از امام سجاد (ع) بیاموزیم آمده است.
www.abdolazim.com
/7432/