معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه گفت: مردم شعار حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری را تحقق بخشیدند اکنون نوبت مسئولان است که حماسه اقتصادی را رقم بزنند. 
به گزارش راسخون، حجت‌الاسلام والمسلمین ملک‌دار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به خلق حماسی ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: همان طور که مقام رهبری در ابتدای سال گفتند، امسال سال حماسه سیاسی و اقتصادی است،ملت ما به پیروی از ایشان در 24 خرداد ماه، این حماسه را تحقق بخشیدند.
وی با بیان این که ملت ایران در 24 خرداد، بیعت مجددی با نظام، امام(ره) و مقام معظم رهبری بستند که در تاریخ انقلاب ماندگار خواهد شد،گفت: این حضور گسترده در عرصه‌های مختلف نظام چون انرژی هسته‌ای، مشکلات اقتصادی و تحریم مؤثر است.
معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه با بیان این که دشمنان انقلاب و نظام اسلامی منتظر بودند که مردم در انتخابات چگونه عمل می‌کنند، آیا هنوز پای نظام و انقلاب هستند یا نه بیان داشت: مردم  نشان دادند که علی رغم تحریم‌های و تبلیغات گسترده علیه نظام و انتخابات، هنوز با نظام، انقلاب و رهبری هستند.
وی با تأکید بر این که حضور مردم در پای صندوق‌های رأی دشمنان را بار دیگر عصبانی و مأیوس کردگفت: کسانی که در این عرصه وارده شده و بر حسب احساس وظیفه و تکلیف برای خدمتگزاری به نظام و انقلاب و مردم نامزد شدند، کار پسنیده‌ای بود که همه باید تشویق شوند و قطعاً‌ همه آنها مأجور درگاه الهی خواهند بود.
حجت‌الاسلام والمسلمین ملک‌دار  درباره کسانی که در این دوره انتخاب نشدند، اظهار داشت: بر اساس قوانین حاکم در انتخابات ریاست جمهوری، تنها یک نفر انتخاب می‌شود، دیگران نیز برای خدمت به این نظام و مردم، در جایگاه‌های مختلف حضور خواهند یافت.
معاون امور طلاب  ودانش آموختگان حوزه‌های علمیه، با اشاره به وجود عرصه‌های مختلف برای خدمت رسانی به نظام گفت: امید است این افراد در سنگرهای تخصصی و مورد نیاز حضور یافته و توفیق خدمت داشته باشند.
حجت‌الاسلام والمسلمین ملک‌دار در پایان خاطرنشان کرد: خدمت به نظام اسلامی منحصر در ریاست جمهوری نیست، بلکه در جاهای دیگر نیز عرصه‌های ضروری‌تری برای خدمت وجود دارد.
/7432/