تیم هال حاضر در این فصل فرمول یک اعلام کردند در صورت تمایل رانندگان به کناره گیری از مسابقات به علت مشکلات تایرها، از تصمیم آنها حمایت خواهند کرد.
 
به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران، خبرگزاری رویترز نوشت : اتحادیه راننده های جایزه بزرگ در بیانیه ای اعلام کرد راننده ها در صورت تکرار مشکلات در گرند پری انگلیس که همان پارگی لاستیک اتومبیل ها بود، رانندگان این اتحادیه از شرکت در ادامه رقابت های فرمول یک سرباز خواهند زد.
 
شرکت تأمین کننده تایر اتومبیل ها، تضمین کرده که اقدامات انجام شده بر روی لاستیک ها و تقویت آنها در ادامه اعلام کردند که تأمین امنیت این لاستیک ها 100 درصد بر عهده این شرکت نیست و تایرهای تجهیز شده این شرکت در صورت استفاده نادرست بار دیگر در خطر ترکیدگی قرار دارند. این در حالی است که در جریان جایزه بزرگ انگلیس 3 اتومبیل با این مشکل روبرو بودند که این موضوع ترس راننده های فرمول یک از عدم احساس امنیت جانی بر انگیخته است.
 
این در حالی است که این شرکت دفترچه های راهنما برای آموزش استفاده صحیح از لاستیک ها برای تیم ها فرستاده است.
 
راننده رد بول در این رابطه گفت: در پایان باید به حقوق راننده ها احترام گذاشت، آنها نگران سلامت و امنیت جانی خود هستند و تصمیم گرفته اند در صورت تکرار چنین اتفاقاتی از شرکت کردن در جایزه بزرگ های بعدی خودداری کنند.
 
وی در ادامه افزود: البته من امیدوارم کار به آنجا کشیده نشود اما از صورت تکرار حوادث به طور قطع  نتیجه نهائی یکسان خواهد بود.
/2759/