فیلم تلویزیونی " قلب تقسیم شده " برای پخش از سیمای بوسنیایی شبکه سحر آماده شده است و یکشنبه برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.
به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، تله فیلم " قلب تقسیم شده " به سرپرستی رحمان رستم پور به بوسنیایی زیرنویس شده و برای علاقمندان به فیلم و سریال های ایرانی از این شبکه به روی آنتن خواهد رفت.


" قلب تقسیم شده " بر اساس ترجمه ای از حسین ظریف میرزاییان و ویراستاری ندیم بگوویچ به اپراتوری مهدی سعادت احمدنیا به بوسنیایی زیرنویس شده است.

این فیلم تلویزیونی به کارگردانی حسین قناعت و تهیه‌کنندگی علیرضا رئیسیان بر اساس فیلمنامه ای از علیرضا کاظمی برای گروه فیلم و سریال شبکه اول ساخته شده و  بازیگرانی چون زهره صفوی، حسن جوهرچی و حسن اسدی به ایفای نقش پرداخته اند. داستان این فیلم به زندگی زنی 65 ساله می‌پردازد که سال‌ها است در یک روستا به کار آموزگاری مشغول است، چندان که بسیاری از اهالی روستا از شاگردان وی هستند و قرار است به پاس زحمات خانم ریاحی از او تقدیر شود. اما دو روز قبل از جشن تقدیر دچار ناراحتی قلبی شده و پزشکان تنها راه معالجه را عمل قلب می‌دانند.

گفتنی است؛فیلم تلویزیونی " قلب تقسیم شده " یکشنبه 10 شهریور از ساعت 12:35 به وقت تهران به مدت 88 دقیقه از کانال یک شبکه بین المللی سحر برای مخاطبان بوسنیایی زبان این شبکه به روی آنتن خواهد رفت. 

/117/