ویرایش عکس تیر 99

علیرضا ذاکر اصفهانی در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان و مسئولان کمیته‌های اجرایی کنگره بین‌المللی امامزادگان اظهار داشت : برگزاری این دست کنگره‌ها و همایش‌ها فضای شهر را معنوی‌تر می‌کند.

 
به گزارش راسخون به نقل از ستاد خبری نخستین کنگره بین المللی امامزادگان، وی با اشاره به اینکه برگزاری این کنگره کار بسیار خوب و قشنگی است، ادامه داد: حضور نمایندگان کشورهای اسلامی در این کنگره فرصت مناسبی برای شناساندن اصفهان و امامزادگان ایران به مردم سایر کشورهای اسلامی است.
 
استاندار اصفهان تاکید کرد: باید از مصر برای حضور در این کنگره دعوت شود چرا که در این کشور نیز امامزادگانی وجود دارد و همچون ایران یکی از مهم‌ترین کشورهای اسلامی به حساب می‌آید.
 
وی با اشاره به لزوم کار ایجابی در مقوله فرهنگ و هنر، اضافه کرد: برگزاری کنگره بین‌المللی امامزادگان در اصفهان یک کار عظیم فرهنگی به حساب می‌آید و فرصتی برای مقابله با تهاجم فرهنگی علیه بقاع متبرکه است.
 
ذاکر اصفهانی ضمن قدردانی از عملکرد سازمان و اداره کل اوقاف اصفهان اضافه کرد: استانداری اصفهان آمادگی هر نوع کمک برای هرچه بهتر برگزار شدن این کنگره را دارد.
 
در ادامه این جلسه، حجت‌الاسلام حسین اژدری مدیرکل اوقاف استان اصفهان و رئیس اجرایی کنگره امامزادگان، گزارشی از روند برگزاری این کنگره تاکنون ارائه کرد.
 
گفتنی است، کنگره بین‌المللی امامزادگان روزهای 18 تا 20 شهریورماه سال جاری به همت سازمان اوقاف و امور خیریه و اداره کل اوقاف اصفهان و با همکاری دانشکده تاریخ دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.
/2759/