نایب رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید کی‌روش برنامه‌ای برای بازی‌های دوستانه ارائه نکرده و اگر سرمربی تیم ملی بخواهد،‌ امکان رویارویی با تیم‌های بزرگ دنیا هم وجود دارد.
 
به گزارش راسخون، آیت‌اللهی در گفت‌وگو با ایسنا درباره بازی فردای تیم ملی ایران برابر تایلند بیان کرد: بعد از دو ماه که هیچ مسابقه‌ای نداشتیم، تجربه‌ای در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا کسب می‌کنیم. تایلند هم حریف ناشناخته‌ای است چون چندین سال است که بازی با آنها نداشته‌ایم. نتایجی که این تیم مقابل لبنان و کویت گرفته، خوب نبود، اما فردا می‌خواهیم برای هماهنگی بازی خوبی جلوی تایلند انجام دهیم.
 
وی افزود: اردوی بعدی‌مان 19 آبان شروع می‌شود و باید ببینیم توانایی بازیکنان در چه حد است. کی‌روش می‌تواند این ارزیابی را در بازی فردا داشته باشد.
 
نایب رییس فدراسیون فوتبال همچنین درباره برنامه‌های کی‌روش برای تیم ملی توضیح داد: برنامه‌های کی‌روش مدون است. تیم ملی ما توسط کی‌روش متحول شده و او می‌خواهد پشتوانه‌ای برای ایران داشته باشد. تمام سعی و تلاشمان این است تا اردوهای مقطعی که مورد درخواست کی‌روش است را فراهم کنیم تا با آمادگی کامل به جام جهانی برویم.
 
آیت‌اللهی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا در مورد اینکه آیا کی‌روش تاکنون درخواست بازی دوستانه‌ای داده است یا نه، عنوان کرد: سرمربی تیم ملی تاکنون آن چیزی که می‌خواهد ارائه نکرده است. اما اگر از ما چیزی بخواهد کم نمی‌گذاریم. حتی بازی با تیم‌های بزرگ را هماهنگ خواهیم کرد.
 
آیت‌اللهی در پایان درباره انتقادهایی که این روزها بعضی از مربیان ایرانی به حضور لژیونرهای شاغل در خارج از کشور به کی‌روش می‌کنند به ایسنا گفت: برخی می‌خواهند حاشیه‌های کوچکی برای تیم ملی ایجاد کنند اما ما باید وحدت و انسجام خودمان را حفظ کنیم. اصلیت این بازیکنان ایرانی است و هرجای دنیا هم که باشند و کی‌روش هم بخواهد، آنها را جذب‌شان می‌کنیم. ما باید از تمام ظرفیت‌مان در جای جای دنیا بهره ببریم.
/2759/