سرمربی تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس با اشاره به برگزاری نخستین تمرین این تیم در ورزشگاه کارگران گفت: می‌خواهیم در پرسپولیس آشتی کنان راه بیاندازیم.
 
به گزارش راسخون به نقل از مهر، علی پروین در حاشیه برگزاری نخستین تمرین این تیم در ورزشگاه کارگران در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که در ورزشگاه کارگران حضور داریم. بعد از چند سال در این ورزشگاه تمرین می‌کنیم. ما می‌خواهیم در پرسپولیس آشتی کنان جمعی راه بیاندازیم و اختلافات را کنار بگذاریم.
 
وی در پاسخ به این سوال که چه حسی را بعد از سال‌ها بازگشت به کارگران تجربه می‌کند، عنوان کرد: دیگر حس و حال جوانی را نداریم ولی شرایط در مجموع بد نیست. رویانیان زحمت زیادی کشیده و تیم میلان را به تهران می‌آورد و امیدوارم از این بازی استفاده کنیم. باید برای این دیدار سنگ تمام بگذاریم.
 
سرمربی تیم پسشکسوتان پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا برخی از پیشکسوتان این تیم حاضر به بازی در این دیدار نشدند، گفت: ما از همه خواستیم که در این دیدار حاضر شوند و اختلافات را کنار بگذارند. هدف ما یک آشتی کنان جمعی است و امیدواریم که همه بیایند.
 
پروین درباره بازی با میلان عنوان کرد: سعی می‌کنیم آماده‌ها را در این بازی به میدان بفرستیم چرا که شنیدیم میلان تیم آماده‌ای را در اختیار دارد.
/2759/