تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که امید عالیشاه همراه با پزشک قرمزپوشان تمرینات گروهی خود را شروع کرد.
 

به گزارش راسخون به نقل از فارس، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد در این تمرین بازیکنان پرسپولیس ابتدا بدن‌های خود را گرم کردند و سپس به آقاوسط و حفظ توپ و پرسینگ پرداختند.
 
*علی دایی در تمرین امروز 30 دقیقه تأخیر داشت و پس از حضور در جمع قرمزپوشان به داخل زمین رفت و هدایت تمرین را به عهده گرفت.
 
*در تمرین امروز جلال حسینی در رختکن حضور داشت و همراه قرمزپوشان تمرین نکرد.
 
*ملی‌پوشان پرسپولیس به تمرین امروز قرمزپوشان بازگشتند و تمرینات خود را دنبال کردند.
 
*به دلیل سردی هوا تنها 20 هوادار تمرین امروز را از نزدیک تماشا می‌کردند.
 
*امید عالیشاه مهاجم مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز همراه با پزشک تیم تمرینات ویژه خود را شروع کرد و حتی پا به توپ هم شد.
 
*رضا محمدی دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که قرار بود به ذوب‌آهن برود در تمرین امروز شرکت کرد. وی ابتدا با لباس شخصی گوشه‌ای از زمین ایستاد و پس از اینکه دایی آمد با او گفت‌وگو کرده لباس‌های خود را پوشید و تمرین کرد. این در شرایطی است که علیرضا حقیقی در تمرین امروز باز هم غایب بود.
 
*امیر عابدزاده و مهدی الهایی نیز در تمرین امروز حضور نداشتند.
 
*یونس شاکری و خانزاده دقایقی در تمرین امروز شرکت کردند و با بازیکنان و کادر فنی خداحافظی کردند. شاکری به پدیده شاندیز رفت و خانزاده به ذوب‌‌اهن اصفهان.
 
*مارکو باز هم در تمرین امروز اختصاصی تنها دور زمین دوید.
 
*شوخی‌ها و بگوبخندهای صادقیان و محسن مسلمان به دور از چشمان دایی نیز در نوع خود جالب بود. پرش این دو بازیکن روی دوش سایر بازیکنان و برخی از کارهای عجیب در نوع خود بسیار عجیب بود.
 
*کریم باقری علی‌رغم شروع تمرینات پیشکسوتان در تمرین امروز حضور داشت.
 
*میثم حسینی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس امروز تنها در کلینیک تمرینات خود را دنبال کرد.
 
*عیوضی یکی از خواننده‌های پاپ کشورمان نیز میهمان تمرین امروز بود.
 
*در تمرین امروز حتی پلیس 110 نیز حضور داشت و دقایقی پس از بررسی اطراف ورزشگاه درفشی‌فر تمرین را ترک کرد.
 
*نیلسون ابتدا 30 دقیقه با غلامپور تمرین کرد و سپس اختصاصی به دور زمین دوید.
 
*جمع شدن آب در زمین درفشی‌فر و لغزنده بودن زمین باعث شد تا بارها بازیکنان در تمرین امروز دچار مصدومیت شوند. در یک صحنه کمندانی تکل بسیار خطرناکی روی پای صادقیان زد که صادقیان نیز دچار مصدومیت شد اما پس از 10 دقیقه مداوای کادر پزشکی به تمرینات بازگشت.
 
*در حاشیه تمرین امروز خود علی دایی نیز پا به توپ شد و همراه با بازیکنان به تمرین می‌پرداخت.
 
*در هنگام حفظ توپ و پرسینگ تمرین قرمزپوشان تا حدی جدی شده بود که آنها بارها با یکدیگر برخوردهای سفت و محکمی داشتند و به همین دلیل کادر فنی تأکید داشت که مراقب مصدومیت‌ها باشند.
 
 
 
*در بخش پایانی تمرین علی دایی با زدن شوت‌ عملکرد نیلسون را زیر نظر گرفت. وی با 11 ضربه آزاد، که 5 ضربه به تیر دروازه برخورد کرد و 4 شوت هم به گل تبدیل و 2 ضربه را هم دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس مهار کرد، آمادگی وی را مورد ارزیابی قرار داد.
/2759/