بازیکنان دو تیم استقلال تهران و ملوان بندرانزلی پس از دیدار امروز دو تیم که با برتری آبی‌پوشان همراه بود، در مورد جریان بازی و اتفاقات آن صحبت کردند. در این میان مدافع تیم فوتبال استقلال تهران گفت که خدا به او در جریان بازی با ملوان رحم کرده که به سرنوشت مصدومیت میلاد میداوودی دچار نشده است.
 
به گزارش راسخون به نقل از مهر، حنیف عمران‌زاده پس از پایان دیدار دو تیم استقلال با ملوان که با برتری تیم استقلال همراه بود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند ولی فشار روی تیم ما یک مقدار بیشتر بود چون چند بازیکن ملی پوش‌مان دیرتر به جمع ما اضافه شدند.
 
وی درباره این که استقلال نتوانست قهرمان نیم فصل شود گفت: به قهرمان نیم فصل جام نمی دهند. ما سال گذشته هم قهرمان نیم فصل نشدیم ولی در انتهای فصل جام را بالای سر بردیم.
 
مدافع استقلال درباره خطای مازیار زارع روی خودش هم گفت: خدا واقعا به من رحم کرد وگرنه همان مصدومیتی که برای میلاد میداوودی رخ داده بود برای من هم رخ می داد. هنوز جای استوک های مازیار زارع روی پایم است ولی خوشبختانه پایم را به موقع از روی زمین بلند کردم.
 
مازیار زارع: داور مدارا می کرد
 
هافبک تیم فوتبال ملوان درباره شکست این تیم برابر استقلال تصریح کرد: تیم ما دو موقعیت خوب گلزنی داشت ولی از آن استفاده نکرد. ما در نیمه دوم چند فرصت صد در صد گلزنی را از دست دادیم و به نظرم مساوی نتیجه عادلانه تری بود.
 
مازیار زارع درباره داوری مسابقه هم تاکید کرد: به نظرم داور به گونه ای بود که با هر دو تیم مدارا می کرد. او صحنه هایی را خطا می گرفت که اصلا اهمیت نداشت. به نظرم کلا داوری مورد خاصی نداشت.
 
مجید صالح: کی‎روش از الگوی استقلال استفاده کرد

 
مربی تیم استقلال درباره پیروزی این تیم برابر ملوان اظهار داشت: ما تازه از شرایط بدنسازی بیرون آمده ایم و به همین خاطر یک مقدار بدن بازیکنان سنگین بود. به نظرم ده روز دیگر شرایط استقلال بهتر می شود.
 
مجید صالح با تاکید بر این که سه امتیاز این مسابقه برای استقلال مهمتر از قهرمانی نیم فصل بود درباره جذب بازیکنان جدید هم گفت: بعد از رفتن مجتبی جباری و علی حمودی نیاز داریم تا بازیکنانی را در پست هافبک طراح و دفاع راست جذب کنیم. ما الان پژمان منتظری را به اجبار در سمت راست دفاع به کار می گیریم که البته انصافا این بازیکن هم خوب کار کرده است. در واقع کی‎روش هم از همین الگوی ما استفاده کرد و نتیجه گرفت.
 
یوسفی: استقلال مدیون بازیکنان با تجربه اش است
 
محسن یوسفی بازیکن تیم ملوان درباره شکست این تیم برابر استقلال گفت: ما می توانستیم با امتیاز به انزلی برگردیم. نیمه دوم فرصت های خوبی داشتیم که از آن ها استفاده نکردیم. به نظرم استقلال این سه امتیاز را مدیون بازیکنان با تجربه و ملی پوش خود است که موفق شدند گلشان را حفظ کنند.
 
نیکبخت واحدی: خدا را شکر در کورس قهرمانی ماندیم
 
علیرضا نیکبخت واحدی هافبک تیم فوتبال استقلال درباره پیروزی این تیم گفت: خدا را شکر سه امتیاز مسابقه را کسب کردیم و در کورس قهرمانی باقی ماندیم. شاید برابر ملوان بد بازی کردیم ولی باید قبول کنیم آن ها هم تیم دست و پا بسته ای نبودند. ضمن این که چند بازیکن ما هم به خاطر همراهی تیم ملی از تمرینات استقلال دور بودند.
 
قاضی: نیمه دوم بدن بازیکنان افت کرد

 
مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران هم با بیان این که استقلال تیم خوبی دارد در خصوص پیروزی برابر ملوان اظهار داشت: ما در این مسابقه خوب بازی کردیم و به خصوص در نیمه اول بهتر بودیم. شاید به این خاطر که در تعطیلات گذشته بدنسازی کرده ایم نیمه دوم یک مقدار بدنهایمان افت کرد.
 
قاضی همچنین با تاکید بر این که هنوز طلب فصل گذشته اش را از پرسپولیس نگرفته، تاکید کرد: قرار شده باشگاه استقلال و پرسپولیس با همدیگر همراهی کنند تا پرسپولیسی ها طلب سید صالحی و میثم حسینی را که مطالباتی از باشگاه استقلال دارند بدهند و باشگاه استقلال هم طلب من از باشگاه پرسپولیس را بپردازد. امیدوارم زودتر این مشکل حل شود. همه می گویند بازیکنان پول های میلیاردی می گیرند ولی خیلی از پول های ما در باشگاه ها می ماند.
/2759/