محمود سالارکیا می‌گوید رای پرونده علیرضا حقیقی صادر شده و برای اعلام آن باید تمام اعضای کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس رای را امضا کنند.
 
به گزارش راسخون، رییس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت پرونده علیرضا حقیقی در این کمیته اظهار کرد: رای مربوط به این پرونده صادر شده و فقط اعضای کمیته انضباطی باشگاه باید رای را امضا کنند تا بتوانیم آن را اعلام کنیم.
 
او ادامه داد: مشکل حقیقی فقط همین یک مورد بوده است آن هم تمرد از دستور سرمربی. کمیته انضباطی برای بررسی پرونده دست به کار و در جلسه‌ای که با حضور خود این بازیکن شد، او اذعان کرد که قصد توهین نداشته اما به هر حال تمرد کرده است. حقیقی جوان باادب و با آینده‌ای است ولی ما با همه احترامی که برای او قائلیم، برای رعایت قوانین و مقررات مجبور به صدور رای هستیم. با این حال او در طول فصل مشکلی نداشته و از هر جهت از او راضی بودیم.
 
رییس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که امکان بخشیده شدن این بازیکن وجود دارد یا خیر گفت:‌ این مسئله‌ای است که در اختیار مدیرعامل باشگاه است. ما بر اساس مقررات تصمیم می‌گیریم. ضمن اینکه نمی‌توانیم برخورد مصلحتی داشته باشیم و با کاری که حقیقی انجام داده، بر اساس مقررات حقوقی باشگاه برخورد می‌کنیم.
/2759/