سانی بچیروویچ طبق قراردادی بازیکن برای فصل جاری لیگ برتر بازیکن ماهان اصفهان است و برای گرفتن طلب خود در ایران به سر می‌برد.
 
به گزارش راسخون به نقل از ایسنا، سانی بچیروویچ بازیکن فصل گذشته پتروشیمی و ماهان که هم‌اکنون برای گرفتن مبلغ قرارداد ایران به سر می‌برد.
 
او که به همراه پدرش به ایران آمده بود، قراردادی گارانتی با ماهان برای رقابت‌های باشگاه‌های آسیا و این فصل از رقابت‌های لیگ برتر داشته که هنوز طلب خود را از تیم اصفهانی نگرفته است.
 
ماهانی‌ها که در این فصل با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند، پیش از آغاز فصل قرارداد بچیروویچ را امضا کرده‌اند اما با به وجود آمدن مشکلاتشان از او استفاده نکردند.
 
حال با توجه به گارانتی بودن قرارداد پسر سرمربی تیم ملی بسکتبال تیم اصفهانی باید تمام مبلغ او را پرداخت کند که بچیروویچ برای گرفتن طلب خود در ایران به سر می‌برد.
 
ماهان اصفهان در این فصل سومین حضور خود در لیگ برتر بسکتبال را تجربه می‌کند که در دو دوره گذشته به مقام سوم لیگ رسید و قهرمان باشگاه‌های آسیا نیز شد اما در این فصل نتوانست به عنوان مدعی وارد رقابت‌ها شود و باید حالا مشکل سانی بچیروویچ را حل کند.
/2759/