سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: این بار در گروه خوبی قرار گرفته‌ایم و شانس صعود داریم.
 
به گزارش راسخون، منصور ابراهیم زاده در گفت‌وگو با فارس در خصوص حضور ایران در گروه 6 با تیم‌های آرژانتین، بوسنی و هرز‌‌گوین و نیجریه اظهار داشت: به نظرم این بار یکی از گروه‌های خوب نصیب ما شد. همه دوست داشتند که با آرژانتین هم‌گروه شویم. این موضوع می‌تواند محک بسیار خوبی برای فوتبال ایران باشد.
 
وی ادامه داد: درس‌های بسیاری می‌توانیم از این بازی بگیریم. اگر شرایط را کمی مهیا کنیم می‌توانیم به فکر صعود هم باشیم. من به این موضوع خوشبین هستم. بازی اول ما مقابل نیجریه است که تیم قدرتی است. با توجه به اینکه شناخت‌ها کمتر است می‌توانیم از این بازی نتیجه بگیریم.
 
کارشناس فوتبال یادآور شد: در بازی دوم هم مقابل آرژانتین قرار می‌گیریم که می‌توانیم از تجربه و بار فنی این بازی برای دیدار با بوسنی استفاده کنیم. در دیدار سوم می‌توانیم به پیروزی دست یابیم و شانس صعود داشته باشیم.
 
ابراهیم‌زاده در مورد آماده‌سازی تیم ملی برای حضور موفق در جام جهانی تاکید کرد: باید از هم‌اکنون فرصت را غنیمت بشماریم و به فکر بازی‌های تدارکاتی خوب باشیم. نباید زمان را از دست بدهیم. با برگزاری بازی‌های دوستانه خوب می‌توانیم آماده حضور قدرتمند در جام جهانی باشیم.
 
وی در مورد اینکه بوسنی با وجود اینکه گفته می‌شود آسان‌ترین رقیب ماست اما بازیکنان لژیونر زیادی دارد تصریح کرد: ما باید با کار کردن پیشرفت کنیم. ما تجربه یک بار بردن 4 بر صفر مقابل این تیم را داریم. بوسنی هم تیم آسانی نیست. باید تلاش کنیم تا بتوانیم مقابل این تیم به برتری برسیم.
 
کارشناس فوتبال در مورد اینکه آیا در دیدار مقابل آرژانتین باید به فکر کم گل خوردن باشیم یادآور شد: باید به فکر خوب بازی کردن باشیم. در تمرینات باید تیمی مقابل تیم ملی ما قرار بگیرد و حتی بازیکنان توپ را به آنها بدهند و در حملات متعدد مورد هجوم قرار بگیرند تا بازیکنان متوجه شوند زمانی که توپ در اختیار آنها نیست چطور دفاع کنند. این موضوع را باید با دقت و توجه دنبال کنیم.
/2759/