کاندیدای ریاست فدراسیون هاکی اعتقاد دارد این رشته مانند جنازه است که نفس‌های آخر را می‌کشد.
 
به گزارش راسخون به نقل از فارس، حمیدرضا گودرزی در مجمع انتخاباتی فدراسیون هاکی گفت: ‌هاکی مانند جنازه‌ای است که نفس‌های آخر را می‌کشد در مجموع 15 استان فعال داریم در حالی که می‌گویند 12 هزار عضو این رشته هستند، اما 884 هاکی‌باز داریم. قول می‌دهم اگر رئیس فدراسیون شوم، تنها شغلم ریاست باشد.
 
در ادامه مجمع خسروی‌وفا به وی گوشزد کرد که فقط برنامه‌هایش را بگوید که گودرزی در پاسخ به او گفت:‌احساس می‌کنم یک طرفه قضاوت می‌کنید، هاکی تهران حالا تعطیل شده، اما زمانی 15 تیم داشت، اگر قرار است شایسته‌سالاری صورت بگیرد، فدراسیون حق ندارد تیم ملی‌ را اعزام کند که همراهانش بیشتر از ذخیره‌ها هستند.
 
گودرزی با اشاره به اینکه جایگاه کمیته انضباطی و فنی در فدراسیون مشخص نیست، عنوان کرد: اگر در وسائل فنی هاکی سالنی در مسابقات جهانی دخالت نمی‌کردند، جزو فدراسیون‌های اول می‌شدیم. مدارس هاکی حالا تعطیل است که اگر بیایم برایش برنامه دارم.
 
گودرزی در پایان مجمع در جمع خبرنگاران بعد از انتخاب شفیع گفت: روند مجمع ظلم به هاکی بود متاسفم با این که شفیع مجوز نداشت، در انتخابات شرکت کرد. شفیع حق رأی نداشت و ترک نماینده سازمان بازرسی از مجمع یعنی این مجمع مشکل داشته است.
/2759/