ویرایش عکس تیر 99

جلسه کمیته راهبردی رادیو قرآن در حوزه معارف قرآنی به منظور احترام به مخاطب و تعمیق در برنامه‌های معارفی و با محوریت بررسی مسائل راهبردی در حوزه معارف قرآن کریم برگزار شد.


به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جلسه هم‌اندیشی کمیته راهبردی رادیو قرآن در حوزه معارف قرآنی شنبه، 16 آذرماه با حضور حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا امام، مجید معارف، محسن میرباقری، حجت الاسلام محمد پویا، محمدحسین محمدزاده، مدیر رادیو قرآن، مجتبی حسینی، مدیر طرح و برنامه رادیو قرآن و ابوالفضل طهماسبی، مدیر گروه معارف و اندیشه قرآنی در سالن جلسات رادیو قرآن برگزار شد.
بر اساس این گزارش، در این جلسه توجه به بیان معارف قرآنی و رمزگشایی داستان‌های قرآن به منظور ارائه الگوی مناسب و همچنین، خدامحوری در تقسیم‌بندی معارف قرآن کریم مطرح شد.
توجه به ابعاد مختلف آیات الهی و بیان نبوی در کنار نص قرآن کریم و آشناسازی مخاطب با زبان قرآن از دیگر مباحث مورد بررسی در این جلسه بود.
در پایان این جلسه توجه به مقولات معرفتی و اندیشه قرآنی و نقشه ساختار آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا در برنامه‌های رادیویی اجرایی شود.
یادآور می‌شود، شبکه رادیویی قرآن تلاش دارد تا در سه ماه پایانی سال جاری به مباحث معرفتی با نگاهی موضوع‌محور ورود کند که در این بخش جلسات هم‌اندیشی با حضور اساتید قرآنی برگزار می‌کند تا از نظرات اساتید این حوزه بهره‌مند شود.
7432