همزمان با هفته پژوهش نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی حوزه علمیه خراسان با حضور 20 مدرسه علمیه و 13 موسسه برگزار می‌شود.

به گزارش راسخون به نقل ازخبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی حوزه علمیه خراسان، با حضور آیت‌الله علم الهدی، امام جمعه مشهد و همکاری نهادها و مراکز حوزوی، شنبه، بیست و سوم آذرماه، سال جاری آغاز به کار می‌کند.
بنا بر این گزارش، 20 مدرسه علمیه و 13 مؤسسه و مرکز مرتبط با حوزه علمیه مشهد شامل، دانشگاه علوم اسلامی رضوی، جامعه‌المصطفی(ص) العالمیه، موسسه پژوهشی فراگستر محقق، موسسه پژوهشی فراگستر دین، موسسه فرهنگی تدبر در قرآن و سیره تولیدات علمی پژوهشی و پایان نامه‌ای خود را در این نمایشگاه عرضه خواهند کرد.
لازم به ذکر است، نهادهای فرهنگی و حوزوی دیگر چون دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیمای خراسان رضوی، اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، موسسه فقهی ائمه اطهار(ع)، موسسه راهبردی حق پژوهش، مرکز تخصصی مهدویت و موسسه تخصصی امام سجاد(ع) نیز محصولات پژوهشی خود را در این نمایشگاه عرضه می‌کنند
همچنین در حاشیه این نمایشگاه برنامه‌های متنوعی همچون نشست‌های عمومی و تخصصی برای علاقه‌مندان به مباحث پژوهشی پیش بینی شده است.
7432