سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت : تیم ما بسیار خوب بازی کرد و آمار بازی نشان می‌دهد که از هر لحاظ نسبت به تیم مس کرمان برتر بوده‌ایم.
 
به گزارش راسخون به نقل از ایسنا، مجتبی تقوی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پس از تساوی یک بر یک در نشست خبری پس از پایان بازی اظهار کرد: تیم ما بسیار خوب بازی کرد اما هنوز حساسیت‌های ذهنی بازیکنان آنقدر زیاد است که حتی بازیکنان بزرگ ما تمرکز ندارند. ما از هر لحاظ بهتر از تیم مس بودیم و براساس آمار شش موقعیت گل ایجاد کردیم و موقعیت گل تیم مس دو تا بود.
 
وی افزود: خوشبختانه روند فنی تیم ما رو به رشد است و امیدوارم در این هفته بتوانیم آرام آرام موارد تاکتیکی را در تیم خود نهادینه کنیم. در این بازی مستحق سه امتیاز بودیم و گلی که دریافت کردیم از روی اشتباهات فردی بود.
 
تقوی تصریح کرد: ذوب‌آهن روز به روز بهتر خواهد شد و در 11 بازی آینده بدون شک بهتر بازی خواهیم کرد. نه من و نه باشگاه ذوب‌آهن هیچ‌کدام این ویژگی را نداریم که باری از جهت کار کنیم. برنامه ما این است که ذوب‌آهن از این وضعیت خارج شود و همه باید تلاش کنند تا در آینده ذوب‌آهن بهتر شود. درخصوص گذشته صحبتی نمی‌کنم.
 
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: نگاه من به بازی امروز یک نگاه مثبت است چرا که کیفیت پاس‌هایمان بسیار خوب بود تنها گاهی اشتباهات فردی داشتیم. تیم ما با انگیزه بسیاری بازی کرد و شک نکنید که در این هفته تمرینات خود را عوض خواهیم کرد. من به عنوان یک مربی جوان به عنوان عوض کردن سبک ذوب‌آهن و نتیجه‌گیری خواهم بود.
 
تقوی افزود: در ساختار دفاعی مشکلی نداریم و اتفاقات در فوتبال همیشه وجود دارد. فوتبال فرازونشیب زیادی دارد. مس کرمان تیم ضعیفی نیست و ما باید روی مسائل ذهنی و روانی تیم خود به خوبی کار کنیم و به بازیکنان تاکید کردم که افسوس دیگر فایده‌ای ندارد و هرچه افسوس دارید باید داخل زمین بگذارید و در بیرون زمین دیگر باید فراموش کنید.
 
تقوی خاطرنشان کرد: یک تیم زمانی پیشرفت می‌کند که همه مسائل و مشکلات را درون خود حل کند و من به عنوان یک مربی نمی‌توانم بازیکنی را که یک اشتباهی مرتکب می‌شود را طرد کنم. کار ما بسیار سخت است، پس آدم‌های سرسخت هم می‌خواهیم و باید صبر و حوصله نتیجه بگیریم.
 
وی در پاسخ به این سوال که از او پرسید فکر نمی‌کنید که فاصله خطوط شما درون زمین زیاد است، گفت: من فکر نمی‌کنم این فاصله آنچنان زیاد باشد. در همین بازی تیم مس بسیار بازتر از ما بازی کرد، اما تیم ما تقریبا جمع بازی کرد و باید در حملات بر روی چهار پارامتر کار کنیم. اعتقاد دارم که فشار بیش از اندازه در تیم، نتیجه عکس می‌دهد.
 
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که آیا قصد ندارید دستیاران خود را تغییر دهید، گفت: تقی‌پور که هم‌اکنون به عنوان دستیار من مشغول به کار است، یک مربی بسیار با انگیزه است و بسیار مثبت و این مربی از نظر سلامت مشکلی ندارد. ما همین هفته ارزیابی خود را در این خصوص می‌کنیم و شاید حداقل تغییر را در کادرفنی داشته باشیم.
 
وی در واکنش به این سوال که ظاهرا تماشاچیان کرمانی علیه شما شعار می‌دادند، گفت: من نه تنها در وضعیت تیم مس کرمان مقصر نیستم بلکه بسیار اذیت هم شدم و به احترام مردم کرمان خیلی از مسائل را در آن زمان باز نکردم و حتی آن مسائلی هم که باز شد، من ناراضی بودم که اینگونه شده است. به هرحال بهترین قاضی خداوند است. وقتی تیم مس نتیجه نمی‌گرفت همه تقصیرها گردن ما می‌افتاد. خوشبختانه مردم همه چیز رامی‌فهمند و من آرزو می‌کنم شرایط مس کرمان روز به روز بهتر شود.
/2759/