سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت : درباره داوری هیچ‌موقع حرفی نمی‌زنم و فقط امیدوارم که اشتباهات رخ داده در بازی‌ها توسط داوران سهوی باشد.
 
به گزارش راسخون به نقل از فارس، حسین فرکی در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های داماش و فولاد در خصوص این بازی گفت: بازی خوبی بود و بازیکنانم دقیقا مواردی که از آنها می‌خواستم و در تمرین آنها را انجام داده بودیم در زمین بازی پیاده کردند. ما سه امتیاز خوب در رشت به دست آوردیم و همین باعث شد تا از کورس قهرمانی عقب نمانیم.
 
سرمربی فولاد خوزستان درباره تشویقش توسط تماشاگران داماش در این بازی هم ادامه داد: من واقعا از هواداران داماش تشکر می‌کنم که مرا تشویق کردند. به نظرم باید به آنها توجه ویژه‌ای کرد چراکه فوتبال تنها دلخوشی آنهاست. من مطمئنم که داماش در لیگ برتر باقی می‌ماند و باید توجه ویژه‌ای به این تیم بشود اما فقط یک افسوس می‌خورم و آن هم این است که چرا به این تماشاگران امکانات لازم داده نمی‌شود.
 
فرکی درخصوص صحنه‌های مشکوک به آفساید و پنالتی اتفاق افتاده در این بازی هم افزود: من درباره داوری هیچ‌موقع حرفی نمی‌زنم و فقط امیدوارم که اشتباهات رخ داده در بازی‌ها توسط داوران سهوی باشد.
 
وی در صحبت‌هایش با حمایت از سیف‌الله دهکردی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: من واقعا از او تشکر ویژه‌ای می‌کنم چراکه با حمایت‌های خوب خود امکانات مورد نیاز را در اختیار ما قرار داده است. او یک فرد فوتبالی است و شاید تنها مدیرعاملی باشد که مصاحبه نمی‌کند و برای تیم حاشیه‌سازی نمی‌کند. به نظرم باشگاه‌های دیگر باید از فولاد خوزستان الگوبرداری کنند.
 
فرکی در پایان در پاسخ به این سوال که فولاد در لیگ قهرمانان آسیا چه نتایجی به دست می‌آورد اظهار داشت: طبق قوانین من در این نشست خبری فقط درباره همین بازی صحبت کنم و درباره بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا نمی‌توانم اظهار نظری داشته باشم.
/2759/