سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به دیدار تیمش برابر سایپا گفت: بازی فردا مقابل سایپا برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و مهم نیست در گذشته چه نتایجی به دست آورده ایم.
 
به گزارش راسخون به نقل از مهر، مجتبی تقوی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در خصوص دیدار فردا مقابل سایپای البرز در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: دو باشگاه سایپای البرز و ذوب آهن از باشگاه های اخلاق مدار هستند و در تولید بازیکن نقش بسزایی در فوتبال ایران داشتند و حضور این تیم ها در لیگ باعث شکوفایی فوتبال ایران خواهد  شد.
 
وی ادامه داد: بازی فردا برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است مهم نیست در گذشته چه نتایجی به دست آوردیم. در حال حاضر می توانیم با کسب نتایج دلخواه از انتهای جدول جدا شویم.
 
تقوی در ادامه به ابتدای فصل و جدایی خود از جمع نارنجی پوشان اشاره کرد و گفت: هر زمانی که در سایپا بودم تلاش خود را انجام دادم و رفتن من هم از این تیم با تصمیم مدیران باشگاه بوده و دوست ندارم در خصوص گذشته صحبت کنم.
 
تقوی اظهار داشت: برای بازی فردا محروم و مصدوم نداریم و با تمام قوا به مصاف حریف خود خواهیم رفت.
 
سرمربی سایپا در پایان به حضور تیم ملی در جام جهانی اشاره کرد و گفت: ما باید نگاه خود را تغییر دهیم و باید با بازیکنان جوان در این مسابقات حضور پیدا کنیم.
/2759/