حواشی و رویدادهای مهم چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار هر شب در قالب ویژه‌برنامه "جشنواره عمار" از شبکه مستند پخش می‌شود.
به گزارش راسخون به نقل ازمهر ، این جشنواره از جمعه 13 دی ماه ساعت 18 با گردهمایی مردم، اصحاب رسانه و علاقمندان در سینما فلسطین آغاز می‌شود و شبکه مستند ضمن تهیه و پخش گزارشی از اکران فیلم‌ها و حواشی جشنواره، گزیده‌ای از فیلم‌های مستند روی پرده را نیز پخش می‌کند و با دست‌اندرکاران و سازندگان بخش سینمای مستند این جشنواره گفتگو خواهد کرد.

 چهارمین جشنواره فیلم عمار از 13 تا 21 دی ماه در تهران برگزار می‌شود. این جشنواره در قالب‌های فیلم داستانی (کوتاه و بلند)، مستند (کوتاه و بلند)، انیمیشن، کلیپ (موسیقی تصویری، طنز، تیزرهای تبلیغاتی و مستندهای خیلی کوتاه متناسب با سرفصل‌های جشنواره)، فیلم نامه، برنامه تلویزیونی (مستند، برنامه ترکیبی، برنامه گفتگو محور، گزارش، برنامه خبری و ...)، مقاله و نقدهای سینمایی برگزار می‌شود.
 
بخش مسابقه فیلم این جشنواره چون سال‌های گذشته شامل موضوعات تاریخ معاصر ایران، فتنه 88، بیداری اسلامی و جهانی، نقد درون گفتمانی و جنگ نرم است و بخش ویژه‌ای با نام "اقتصاد مقاومتی" نیز امسال به جشنواره افزوده شده است.
 
این ویژه‌برنامه از شنبه آینده، هر شب ساعت 23 از شبکه مستند پخش می‌شود.

/117/