تیم فوتبال استقلال بعد از ظهر امروز در کمپ اختصاصی خود تمرین 90 دقیقه برنامه‌های آماده‌سازی خود برای دیدار برابر راه‌آهن سورینت را پی گرفت.
 
به گزارش خبرنگار مهر، تمرینات آماده‌سازی تیم فوتبال استقلال عصر امروز پنجشنبه ادامه یافت. در این تمرین که از ساعت 15 در کمپ اختصاصی آبی‌پوشان برگزار شد بازیکنان حاضر 90 دقیقه زیر نظر کادر فنی برنامه‌های تاکتیکی برای دیدار با راه‌آهن را مرور کردند.
 
قبل از شروع تمرین امیر قلعه‌نویی چند دقیقه‌ای برای آنها صحبت کرد و از بازیکنان خواست همه تمرکز خود را برای این دیدار به کار گیرند. پس از آن بازیکنان خود را زیر نظر مربی بدنساز تیم گرم کردند. بازی آقا وسط و سپس فوتبال و هندبال بخش دیگری از این تمرین بود که در این بخش امیرحسین صادقی درون دروازه ایستاد. آرش برهانی هم چندین بار موفق به گلزنی شد که مورد تشویق قرار گرفت.
 
قلعه‌نویی که از نزدیک بر تمرین نظارت داشت بارها نکات لازم را به بازیکنان گوشزد می‌کرد. نکته جالب تمرین امروز حضور هاشم‌بیک زاده در کارهای گروهی بود که نشان از رفع مصدومیت وی داشت.
 
محمد قاضی، حنیف عمران‌زاده، مجید غلام نژاد، کبه و پژمان منتظری در این تمرین غایب بودند. علی نظری جویباری قائم مقام باشگاه استقلال نیز برای دقایقی در تمرین حضور یافت و با قلعه‌نویی و مسئولان کمپ گفتگو کرد.
 
تیم استقلال ساعت 15 روز شنبه در ورزشگاه تختی تهران به مصاف راه‌آهن سورینت می‌رود.
/2759/