سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت : ‌مهم نیست من در سایپا باشم یا نه بلکه مهم این است که مردم چه قضاوتی در موردم می‌کنند.
 
به گزارش راسخون به نقل از فارس، انگین فیرات در نشست خبری پیش از بازی مقابل مس کرمان اظهار داشت: می‌دانیم بازی سختی پیش رو داریم. مس نسبت به دور رفت بسیار فرق کرده است. در بازی با تراکتورسازی بسیار خوب و جاندار بازی کردند. اما متاسفانه بازیکنان ما به دلیل آنکه امتیازات لازم را کسب کرده‌اند، بی‌خیال و بی‌انگیزه شده‌اند.
 
وی ادامه داد: با این حال مقابل مس کرمان می‌خواهیم محکم بازی کنیم و در تمام بازی‌هایمان برای برد به میدان می‌رویم و هیچ وقت به باخت و مساوی فکر نمی‌کنیم. فردا هم می‌خواهیم دست پر به خانه برگردیم.
 
سرمربی سایپا در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: ابراهیم صادقی سه اخطاره است و ابراهیم شکوری هم به دلیل آنکه امتحان دانشگاه داشت نتوانست با ما به کرمان بیاید. البته باید از شکوری تقدیر کنم زیرا او با وجود اینکه دو اخطاره بود و می‌توانست در بازی با ذوب‌آهن خود را سه اخطاره و محروم کند این کار را نکرد و صادقانه بازی کرد.
 
وی در مورد شرایط خودش در سایپا گفت: من در فوتبال به دنبال این هستم که بازیکنان جوان و آینده‌داری را به فوتبال شما تحویل دهم. ما با یک مشت جوان بازی‌های خوبی را انجام می‌دهیم. مهم نیست من در سایپا باشم یا نباشم بلکه مهم این است که مردم چه قضاوتی در مورد من می‌کنند. اکنون بازیکنان جوانی مثل کاوه رضایی، علی زینالی، علی یونسی، شهباززاده و ... داریم که آینده خوبی در انتظار آنهاست. نام‌ها می‌آیند و می‌روند و این باشگاه‌ها هستند که می‌مانند. من امیدوارم بازیکنان خوبی را تحویل سایپا دهم.
/2759/