سرمربی تیم‌ملی زیر ۲۲ سال کشورمان گفت : ما در مورد قلیان‌کشی بررسی‌هایی کرده‌ایم و بعضی مسائل برای ما محرز شده است و بعضی هم نشده اما هیچ چیز را رسانه‌ای نمی‌کنیم.
 
به گزارش راسخون، هومن افاضلی در گفت و گو با فارس،درباره شروع تمرینات تیم ملی زیر 22 سال کشورمان گفت: ما از دیروز تمریناتمان را در کمپ تیم‌های ملی شروع کردیم البته دیروز فقط 7 نفر در تمرین ما حاضر شدند و قرار است امروز تمرینات با 16 بازیکن پیگیری شود. من فکر می‌کنم ما فقط شب 19 دی تمام بازیکنان را در اختیار داریم و فقط 20 دی می‌توانیم با همه بازیکنان تمرین را برگزار کنیم. البته به علت اینکه روز قبلش یک سری از بازیکنان در لیگ برتر بازی کردند باید به آنها هم تمرین کمتری بدهیم چرا که باید ریکاوری کنند.
 
وی ادامه داد: طبق برنامه ما قرار است 20 دی به عمان برویم و سپس 21 دی یک جلسه تمرین در این کشور برگزار کنیم. البته روز 22 دی ماه هم باید اولین بازیمان را برگزار کنیم.
 
سرمربی تیم ملی زیر 22 سال کشورمان در خصوص شناختش از تیم‌های هم‌گروه ایران در رقابت‌های زیر 22 سال عمان گفت: ما سعی کردیم از تیم‌های هم‌گروه شناخت خوبی داشته باشیم اما این تیم‌ها در مدت اخیر با تغییراتی همراه بوده‌اند بطوریکه در تیم ژاپن و استرالیا تغییراتی بین بازیکنانشان اتفاق افتاده و حتی سرمربی تیم ژاپن تغییر کرده و فقط تیم کویت بوده که تغییری نداشته است.
 
افاضلی در پاسخ به این سوال که برای هدایت تیم ملی زیر 22 سال است علیرضا منصوریان هم مشاوره می‌گیرد اظهار داشت: قطعا همینطور است و من از علیرضا منصوریان مشورت می‌گیرم چراکه او جز لاینفک تیم ملی زیر 22 سال است.
 
وی درباره اینکه پیام صادقیان و محسن مسلمان را به دنبال ندارد تصریح کرد: از پرسپولیس امیر عابدزاده دیشب به ما ملحق شد و باید ببینیم که سایر بازیکنان تا 19 دی به ما اضافه می‌شوند یا نه اما قطعا تیمی که محسن مسلمان و پیام صادقیان را نداشته باشد کارش سخت است چراکه به سختی می‌توان جایگزینی برای این بازیکنان انتخاب کرد.
 
سرمربی تیم ملی زیر 22 سال کشورمان در خصوص اینکه گفته می‌شود ماموریت بررسی موضوع قلیان‌کشی بازیکنان این تیم در اردو کیش به او سپرده شده افزود: ما در این باره بررسی‌هایی کرده‌ایم و بعضی مسائل برای ما محرز شده است و بعضی هم نشده اما هیچ چیز را رسانه‌ای نمی کنیم و اگر هم قرار باشد در این باره تصمیم‌گیری شود برای هر فرد به اندازه تخلفی که انجام داده مجازات در نظر می‌گیریم.
 
افاضلی درباره صحبت‌های دیروز آیت‌اللهی نائب رئیس اول فدراسیون فوتبال که گفته بود با متخلفان موضوع قلیان‌کشی برخورد می‌شود و شاید اجازه حضور آن‌ها را در تیم ملی ندهد و اگر این اتفاق بیفتد و اینکه تکلیف تیم ملی زیر 22 سال چه می شود افزود: در این باره خود آقای آیت‌اللهی باید صحبت کند چراکه او این صحبت را کرده اما ما قرار است مطابق اتفاق رخ داده برای هرکس به اندازه سهمش در این موضوع تصمیم‌گیری کنیم.
 
وی در پایان درمورد صحبت‌های مسئول رستوران هتل ارم کیش که در مصاحبه‌ای گفته بازیکنان تیم ملی زیر 22 سال تخلفاتی بیشتر از قلیان‌کشی در این هتل داشته‌اند اظهار داشت: اگر ایشان این صحبت‌ها را کرده باید مدرک مستند بیاورد و اگر مدرکی ندارد و تهمت می‌زند باید از طریق حقوقی با او برخورد شود چراکه تیم ملی را زیر سوال برده است.
/2759/