سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: تیم ما در دیدار با داماش گیلان محکوم به پیروزی بود و خوشحالم که در این بازی به پیروزی رسیدیم.

 

به گزارش راسخون به  نقل ازتسنیم ، زلاتکو کرانچار پس از برتری 2 بر صفر تیمش مقابل داماش گیلان اظهار داشت: قبل از هر چیزی باید بگویم که این 8 هفته باقی‌مانده برای ما حکم مسابقات حذفی و ناک اوت را دارد، زیرا هر امتیازی که در این 8 بازی از دست برود،‌ جایگاه ما را در صدر جدول متزلزل می‌کند و اجازه نمی‌دهد که در کورس باقی بمانیم.

وی پیرامون شرایط بازی تصریح کرد: ما در نیمه نخست بازی ابتکار عمل را در اختیار داشتیم ولی بازیکنانم مسنجم نبوده و ناهماهنگ بودند؛ بازیکنان سپاهان به دلیل اینکه از اهمیت امتیازات بازی اطلاع داشتند، هرچه زمان بازی به جلو رفت و ما گل نزده بودیم، عصبی‌تر شدند اما خوشبختانه در نیمه دوم مسلط‌تر بودیم و بازی را در دست گرفته و 2 گل زدیم و چند گل نیز نزدیم.

سرمربی سپاهان به شاگردانش تبریک گفت و تصریح کرد: در چنین مسابقاتی که شما محکوم به برد هستید و هیچ راهی برای از دست دادن امتیاز وجود ندارد، طبیعی است که باز بازی می‌کنید و حریف نیز صاحب موقعیت می‌شود که خوشبختانه یکی از آنها را رحمان به خوبی کنترل کرده و دیگری را نیز مهاجم حریف به بیرون زد؛ به هر حال ما نوار خوبی را از پیروزی‌ها ادامه می‌دهیم و امیدوارم که در این مسیر بمانیم.

وی در واکنش به اینکه به صدمین حضورش در سپاهان نزدیک شد و اینکه آیا وقتی برای نخستین بار به اصفهان آمد، فکرش را می‌کرد که دوران حضورش در سپاهان طولانی شود، خاطرنشان کرد: در روزهای اولی که آمدم، به خودم اطمینان داشتم که بتوانم اهداف باشگاه را پیاده کنم و در همان فصل نخست ما 9 امتیاز از استقلال عقب بودیم ولی در نهایت به عنوان قهرمانی دست پیدا کردیم و من به این نتیجه رسیدم که ادامه کارم در سپاهان، روزهای خوبی خواهد بود و به همین دلیل با این تیم تمدید کردم.

کرانچار بیان کرد: در سال دوم نیز با وجود مشکلاتی که داشتیم، باز هم با قهرمانی حذفی به هدف خود رسیده و امسال نیز در ابتدای فصل مشکلاتی برای ما ایجاد شد و نتایج ما بر وقف مراد نبود اما یک عامل سپاهان را به حرکت درآورد که آن اعتماد متقابل بین من، ‌باشگاه، ‌هواداران و بازیکنان بود، موضوعی که سبب شد تیم راه بیفتد.

وی پیرامون حضور هواداران در این مسابقه گفت: من می‌دانم که خیلی از هواداران به دلیل شرایط جوی نتوانستند به فولادشهر بیایند و در خانه و پای تلویزیون بازی را تماشا می‌کردند اما آنها نیز قلب‌شان برای سپاهان می‌تپید. باید دست مریزاد به تماشاگرانی گفت که به ورزشگاه فولادشهر آمدند و آنچنان غوغایی به راه انداختند که بازیکنان دلگرم شدند.

سرمربی سپاهان افزود: مطمئنم اگر در بازی آینده مقابل راه‌آهن به پیروزی برسیم، تعداد هواداران ما افزایش پیدا خواهد کرد. انتظار دارم که در دیدارهای آینده سکوهای ورزشگاه فولادشهر پر شود.

وی پیرامون کاپیتانی رحمان احمدی در این بازی و اینکه حاج‌صفی سابقه بیشتری در این تیم دارد، گفت: تابستان سال 91 در اردوی ترکیه، بازیکنان برای انتخاب کاپیتان رای‌گیری کردند که به ترتیب محرم نویدکیا، احمد جمشیدیان و امید ابراهیمی انتخاب شدند و بعد از آنها نوبت به پاپی می‌رسید. من تصمیم بازیکنان را محترم شمردم و هیچ مشکلی نیز در این زمینه ایجاد نشد.

کرانچار بیان کرد: در فصل قبل حاج‌صفی به ما اضافه شد و جمشیدیان نیز از سپاهان رفت و من نیز بر اساس همان تصمیم قبلی، احسان حاج‌صفی را جانشین جمشیدیان کردم ولی با این حال باز هم بازوبند را به رحمان دادم و آن به دلیل سن بیشتر او و سابقه بیشتری بود که در لیگ داشت. اینکه بازیکنان به حرف احمدی گوش کرده و به عنوان یک دروازه‌بان دید محیطی بهتری نسبت به بازی دارد، از عوامل دیگر انتخاب او به عنوان کاپیتان تیم بود.

وی خاطرنشان کرد: البته حاج‌صفی همین الان کاپیتان من است و در تمام طول بازی مطالب را به او می‌گویم و احسان مو به مو، این مسئله را به بازیکنان انتقال می‌دهد. خود احسان هم کاپیتانی رحمان را پذیرفت و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

سرمربی سپاهان درباره عملکرد سوکای و ون‌دایک در این بازی خاطرنشان کرد: در نظر داشته باشید که سوکای بعد از 6 ماه به ترکیب اضافه شد اما این تفکر در فوتبال ایران وجود دارد که بازیکن بلافاصله بعد از مصدومیت باید بدرخشد. سوکای به زمان احتیاج دارد تا فرم رقابتی خود را به دست آورد و ما آرام آرام او را به تیم اضافه می‌کنیم.

وی افزود: خوشحالم که فن‌دایک به تیم اضافه شد. نمی‌شود از او انتظار داشت که در نخستین بازی حداکثر تاثیر را داشته باشد اما از عملکرد فن‌دایک هم در این مسابقه راضی هستم.

/117/