سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با بیان اینکه فجر ۱۱ بازیکن سرباز دارد، گفت: از داوری در لیگ برتر لطمه خوردیم.

 

به گزارش راسخون به نقل ازتسنیم ، محمود یاوری بعد از ظهر امروز در کنفرانس خبری پس از شکست داماش گیلان در مقابل فجر شهید سپاسی اظهار کرد: بازی فوتبال ورزش بدون پیش بینی قبلی است.

وی با بیان اینکه داماش هم خوب بازی کرد،  افزود: هر دو تیم داماش و فجر نیاز به پیروزی داشتیم و با این پیروزی هر دیدار آینده را یک فینال می‌دانیم.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: بازیکنان فجر با تمام وجود بازی کردند و می‌خواستند به پیروزی برسند که با خواست خداوند متعال این چنین شد.

یاوری تصریح کرد: مربیگری در این چنین شرایطی در فجر سپاسی یک ریسک است و بنده با تمام توان در خدمت فجر هستم و فضای باشگاه فجر همراه با همدلی است.

وی با بیان اینکه فجر سپاسی خانه من است، اظهار کرد: با شناخت از داماش گیلان در بازی حضور پیدا کردیم و به تیم فجر آرامش دادیم و با ایجاد آرامش در بازیکنان توانستیم به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: سپاه پاسداران مالک تیم فجر است و اسپانسر نیست، فجر یک تیم سازنده است و در حال حاضر 11 بازیکن سرباز داریم.

یاوری با بیان اینکه ما بازیکنان سرباز را انتخاب می‌کنیم و به آنها میدان می‌دهیم، خاطرنشان کرد: از داوری در بازی‌های لیگ‌برتر خیلی لطمه خوردیم و در پنج بازی اخیر از داوری ضربه خوردیم.

/117/