امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال استقلال از شرایط ایجاد شده و حاشیه در تیم استقلال نگران است و سعی در ریشه کن کردن آنها دارد.
 
به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص رابطه هافبک‌ها و مهاجمان تیم استقلال در زمین و بیرون از آن توصیه‌های لازم را ارائه کرده است اما ادامه‌دار شدن داستان این مشکل، باعث شده است که وی اخطار نهایی را به بازیکنان تیمش ابلاغ کند.
 
گفتنی است، سرمربی استقلال طعنه‌های مهاجمان به هافبک‌های تیم در خصوص تغذیه کردن آنها در خط حمله استقلال به آنها اخطار داده است و اعتراض کرد تا از این پس دراین خصوص بحث میان طرفین مطرح و عنوان نشود.
 
شایان ذکر است، سرمربی آبی‌ها مدعی‌ است که صحبت یکدیگر توسط اعضای این تیم عامل اصلی ایجاد حاشیه در داخل زمین مسابقه است و این موضوع استقلال را از اهدافش دور می‌کند و نتایج به ضرر آبی‌ها رقم می‌خورد.
 
اعلام شده است که قلعه‌نویی مهاجمان را از انجام مصاحبه علیه هافبک‌های تیم منع کرده است و جرایم سنگین برای خاطیان در نظر گرفته است.
 
*جمشیدیان با مصدومیت به استقلال آمد
 
احمد جمشیدیان، مهاجم تیم استقلال از ابتدای ورودش به این تیم دچار مصدومیت شد و این موضوع حرف و حدیث‌های فراوانی را در پی داشت.
 
بر اساس این گزارش، جمشیدیان در حالی به استقلال آمد که عنوان می‌شد کاملا سالم است و می‌تواند از اولین بازی استقلال را همراهی کند اما این اتفاق رخ نداد و مهاجم آبی‌ها مصدوم بود.
 
گفتنی است، این بازیکن با شرایط خاص رو به رو شده است و اعلام کرده که تحت وضعیتی خاص قرار دارد که معترض شده و قصد دارد شرایط را مورد بررسی قرار داده و بحث‌هایی را مطرح کند که در این مدت با آن رو به رو شده است.
 
از طرفی، مسئولان و مربیان تیم استقلال از اینکه این بازیکن نتوانسته است به آبی‌ها یاری و کمک لازم به برساند از وی راضی نیستند و اعلام کردند که شرایط این بازیکن قابل قبول نیست زیرا جمشیدیان با حضورش در تیم استقلال یک سهمیه را در تیم استقلال گرفته است و نتوانسته است تیم را همراهی کند و هر بار که دقایقی کوتاه برای تیم به میدان می‌رود تا مدتها سکونشین و یا مصدوم می‌شود.
 
شایان ذکر است، وضعیت این بازیکن پس از جدایی چند بازیکن اصلی استقلال جدی‌تر مورد پیگیری قرار می‌گیرد و قرار است که نام وی از لیست استقلال برای بازی‌های آسیایی خارج شود.
 
*انتقاد به نوع قرارداد برخی بازیکنان استقلال
 
تا به حال چند بازیکن تیم استقلال به راحتی از این تیم جدا شدند و این موضوع نشان می‌دهد که نوع قرارداد بازیکنان با تیم کاملا مشکل‌دار است.
 
بر اساس این گزارش، نوع قرارداد بازیکنان تیم استقلال برای اعضای این تیم مشکل ساز شده است زیرا پس از اقدام به جدایی آنها می‌توانند به راحتی این تیم را ترک کرده و راهی تیم‌های مورد نظرشان شوند.
 
در این خصوص اعتراض کادر فنی و حتی برخی مسئولان این تیم به مدیران استقلال وارد شده است، اما اعضای باشگاه دراین مورد اقداماتی را انجام دادند که در حال حاضر شرایط را برای تیم تغییر داده است و در حالی که منتظری و نکونام از تیم جدا شدند، قلعه نویی سعی در حفظ جایگاه تیم دارد و در حال حاضر نیز تیموریان به جمع جدا شده‌ها اضافه شده است، اما از طرفی دیگر وضعیت طوری پیش می‌رود که استقلال برای بازی‌های آسیایی دچار مشکلات جدی می‌شود و این موضوع تیم را از کورس در لیگ نیز خارج می‌کند.
 
شایان ذکر است، اعضای مسئول استقلال برای راضی کردن بازیکنان در ابتدای فصل برای ماندن در قراردادها را نوعی خاص تنظیم کردند اما در حال حاضر این موضوع به ضرر تیم استقلال تمام شده است.
/2759/