سپاهان با حضور در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا کار بسیار دشواری برای صعود به مرحله بعد دارد.
 
به گزارش راسخون به نقل از ایسنا، سپاهان که از تیم‌های همیشه مدعی ایران در لیگ قهرمانان آسیا شمرده می‌شود، در گروه D لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های السد قطر، الاهلی امارات و الهلال عربستان همگروه است.
 
شاگردان زلاتکو کرانچار در نخستین گام باید به مصاف السد قطر بروند که با گذشت 21 هفته از لیگ چهارده‌ تیمی قطر با کسب 37 امتیاز در رده سوم ایستاده‌ است. البته با توجه به اختلاف 7 امتیازی با لخویای صدرنشین شانس چندان زیادی برای کسب قهرمانی ندارد اما می‌توان آنها را در فصل بعدی لیگ قهرمانان آسیا دید. السد با 43 گل زده دومین خط حمله برتر قطر را در اختیار دارد.
 
سپاهان در دومین گام باید به مصاف الهلال برود که با گذشت 23 بازی از لیگ 14 تیمی عربستان با 54 امتیاز و اختلاف شش امتیازی با النصر صدرنشین در رده دوم قرار دارد. البته فاصله آنها با تیم سوم جدول یعنی الاهلی آنقدر زیاد هست که مطمئن باشند که در نهایت لیگ را با نایب قهرمانی تمام می‌کنند. الاهلی با الهلال 17 امتیاز فاصله دارد. الهلالی‌ها با زدن 51 گل در رقابت‌های لیگ عربستان دومین خط حمله برتر این لیگ را هم در اختیار دارند.
 
نماینده ایران در سومین گام خود باید به مصاف الاهلی امارات برود که با گذشت 19 هفته از لیگ چهارده تیمی این کشور با کسب 45 امتیاز صدرنشین است. الاهلی درحالی صدرنشین است که با تیم دوم یعنی الشباب 6 امتیاز فاصله دارد و با زدن 38 گل برترین خط حمله لیگ امارات را در اختیار دارد.
/2759/