سرمربی تیم فوتبال السد قطر گفت : سپاهان سابقه طولانی در لیگ قهرمانان آسیا دارد و در سال‌های اخیر از قهرمانان ایران بوده و قطعا حریف فوق‌العاده خطرناکی محسوب می‌شود.
 
به گزارش راسخون به نقل از سایت باشگاه سپاهان، حسین آماتو سرمربی مراکشی السد قطر در نشست خبری قبل از دیدار تیم های فولاد مبارکه سپاهان ایران و السد قطر گفت: در دیدار با سپاهان با توجه به اینکه میزبان هستیم و از شرابط میزبانی سود می بریم می خواهیم هر سه امتیاز را کسب کنیم. نباید فراموش کنیم که حریف مان تیم فوق العاده خطرناکی محسوب می شود.
 
وی افزود: سپاهان تیمی پر سابقه در لیگ قهرمانان آسیا است و در سال های اخیر از قهرمانان ایران بوده و قطعا این تیم با این سابقه و با تجربه که از بازیکنان با کیفیتی هم سود می‌برد حریفی کاملا قدرتمند و خطرناک برای ما خواهد بود.
 
آماتو در پایان گفت: در گروه سختی در لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم اما امیدورایم با توجه به پتانسیلی که السد دارد در این رقابت ها باز هم موفق ظاهر شویم و از دیدار اول مان موفقیت هایمان را آغاز کنیم.
 
* مصعد علی کاپیتان دوم تیم فوتبال السد در مورد دیدار مقابل سپاهان، گفت: گروه ما با حضور تیم های سپاهان، الهلال عربستان و الاهلی امارات که همگی از تیم های قدرتمند کشورهای خود و از تیم های مدعی آسیا هستند سخت ترین گروه لیگ قهرمانان است و قطعا برای صعود کار بسیار دشواری در پیش داریم.
 
وی افزود: دیدار فردای ما با سپاهان ایران از دیدارهای سختی است که در پیش داریم اما با توجه با شرایط میزبانی و تدابیری که کادر فنی برای این بازی در نظر گرفته به شدت به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز هستیم.
/2759/