سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت : السد قطر با کادر فنی خوب و ستارگانی همچون «رائول» قطعا می‌تواند یکی از شانس‌های صعود از گروه ما باشد.
 
به گزارش راسخون به نقل از سایت باشگاه سپاهان، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های سپاهان و السد قطر با بیان اینکه امیدوار است با تجربه‌ای که سپاهان در اختیار دارد بتواند موفق به شکست السد شود، اظهار داشت: بازی سختی برابر تیم السد پیش‌رو داریم. 2 سال پیش سپاهان در 2 بازی رفت و برگشت السد قطر را شکست داد و تیم ملی ایران هم تیم ملی قطر را مغلوب کرد. اکنون سپاهان با اتکا به ملی‌پوشان و سایر بازیکنان با کیفیتی که در اختیار دارد، مصمم است باز هم السد را شکست دهد. 
 
وی افزود : البته فراموش نمی‌کنیم که السد قطر با کادر فنی خوب و ستارگانی همچون «رائول» قطعا می‌تواند یکی از شانس‌های صعود از گروه ما باشد و حریف قدرتمندی محسوب می‌شود اما در گام اول هدف‌مان این است که از گروه صعود کنیم و سپس در ادامه رقابت‌ها موفق ظاهر شویم. 
 
کرانچار ادامه داد : نگاهی به رقبای‌مان در گروه می‌تواند سختی‌ها و دشواری‌ها و همچنین میزان قدرتمندی حریفان‌مان را مشخص کند. الهلال و السد از قهرمانان آسیا و کشورهای خود بوده‌اند. الاهلی امارات هم از تیم‌های موفق امارات و آسیا است، بنابراین همه تیم‌های این گروه برای صعود کار سختی دارند. 
 
سرمربی تیم سپاهان در پایان گفت : سپاهان با تجربه بالا در مسابقات آسیایی و با کارنامه درخشانی که در اختیار دارد باید در این رقابت‌ها درخشان ظاهر شود و ما برای تحقق این هدف تلاش می‌کنیم.
/2759/