دبیر فدراسیون والیبال با بیان اینکه آناستازی پس از فسخ قراردادش با لهستان برای حضور در تیم ملی ایران راغب است تاکید کرد : ما در حال چانه زنی با وی هستیم ولی نمی‌توانیم همه خواسته‌های او را بپذیریم.
 
به گزارش راسخون، محمود افشاردوست در گفتگو با مهر، در خصوص توافق‌های اولیه فدراسیون والیبال ایران با آندره آناستازی تصریح کرد: همان زمانی که در حال توافق با برناردی بودیم هم من گفته بودم که با یکی دو نفر دیگر مذاکراتمان را ادامه می‌دهیم تا دستمان خالی نباشد. الحمدالله بالاخره آناستازی هم قراردادش را با لهستان فسخ کرد و ما با وی به توافق‌های اولیه دست یافته‌ایم ولی یکی دو روز دیگر زمان می‌خواهیم تا چانه زنی‌های خودمان را با ایرن مربی ادامه دهیم و به توافق نهایی برسیم.
 
وی اضافه کرد: اگر خاطرتان باشد من 20 روز پیش نیز تاکید داشتم که به ما حق بدهید این حساسیت را داشته باشیم که بهترین مربی را برای تیم ملی انتخاب کنیم. معنی حرف من این نیست که حتما با آناستازی توافق کرده‌ایم ولی رفتن به سمت مذاکره با او و رسیدن به توافق‌های اولیه نشان می‌دهد که ما به دنبال بهترین مربیان دنیا هستیم. با این حال همه چیز به توافق نهایی بستگی دارد.‌
 
دبیر فدراسیون والیبال با بیان اینکه آناستازی تمایل دارد سرمربی تیم ایران شود، گفت: او تمایل دارد سرمربی تیم ایران شود ولی ما نباید همه خواسته‌های وی را بپذیریم. طبیعی است که ایشان تعداد دستیاران بیشتری را می‌خواهد با خودش بیاورد که در حال بررسی این موضوع و شرایط مالی آن هستیم.
 
افشاردوست ادامه داد: من به طور دقیق نمی‌توانم درباره مبلغ پیشنهادی آناستازی حرف بزنم ولی برخی مواقع مربیانی که با این مربی می‌آیند می‌توانند 100 مربی داخلی را تربیت کنند و این می‌تواند مفید باشد. طبیعی است که او یک دستیار و یک بدنساز را با خودش بیاورد و البته ما روی بدنساز تاکید داریم چرا که به ما کمک خواهند کرد.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا قیمت پیشنهادی آناستازی خیلی بالاتر از خواسته شما است، گفت: نمی‌توانم در این باره چیزی بگویم. آناستازی مربی مطرح دنیا است و طبیعی است که قیمت پیشنهادی وی هم رقمی معمولی نباشد. مربیان بزرگ دنیا قیمت خاص خود را دارند. مهم این است که در این یکی دو روز بتوانیم به توافق‌های نهایی دست پیدا کنیم. البته ما همچنان مذاکراتمان را با مربیان دیگر هم ادامه خواهیم داد.
 
بازیکن اسبق تیم ملی والیبال تاکید کرد: امروز آقای داورزنی مذاکرات مفصلی را با آناستازی انجام داد و این صحبت‌ها ادامه خواهد یافت. من فکر می کنم در همین یکی دو روز به نتایج نهایی دست پیدا کنیم.
/2759/