اهدای پاداش به بازیکنان پرسپولیس روحیه آنها را برای تمرین امروز ارتقا داده بود.
 
به گزارش راسخون به نقل از تسنیم، تمرین امروز (شنبه) پرسپولیس از ساعت 15:35 در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.
 
* در ابتدای تمرین علی دایی حدود 10 دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد و پس از آن تمرین روال عادی خود را پیش گرفت.
 
* دروازه‌بان‌های پرسپولیس 20 دقیقه پیش از آغاز تمرین به زمین آمدند و کار خود را زیرنظر غلامپور آغاز کردند که در این میان نیلسون هم که چند روزی به سفر رفته بود حضور داشت و از آمادگی خوبی برخوردار بود.
 
* کریم باقری و محمد پنجعلی در تمرین امروز حضور داشتند. پنجعلی از امروز به عنوان سرپرست در تمرینات حاضر بود.
 
* 17 بازیکن در تمرین امروز حضور داشتند و زیر نظر کادرفنی آیتم‌های مختلف را پشت سر گذاشتند.
 
* 7 ملی‌پوش پرسپولیس، نورمحمدی و سیدصالحی در تمرین حضور نداشتند که البته سیدصالحی به کلینیک رفت و به فیزیوتراپی مشغول شد.
 
* امید عالیشاه که دوران نقاهت مصدومیت خود را پشت سر گذاشته است بدون هیچ مشکلی پا‌به‌پای بازیکنان تمرین کرد اما مانند روزهای گذشته کفشگری، دهنوی و مسلمان تمرینات اختصاصی را در دستور کار داشتند.
 
* با توجه به اینکه تعداد کمی هوادار به درفشی‌فر آمده بودند مسئولان این ورزشگاه در گروه‌های چند نفره آنها را به داخل ورزشگاه بردند تا تمرین را از نزدیک تماشا کنند.
 
* همانطور که از قبل عنوان شده بود امروز با تشخیص و دستور علی دایی به بازیکنان پاداش داده شد تا با روحیه بهترین تمرین کنند.
 
* بازیکنان پرسپولیس بعد از گرم کردن و حرکات کششی در چند نوبت بازی آقاوسط را در دستور کار داشتند و پس از آن در یک‌سوم زمین و در قالب 2 تیم فوتبال درون تیمی را انجام دادند.
 
* هنگامی که بازیکنان فوتبال درون تیمی بازی می‌کردند نیلسون هم به عنوان بازیکن در وسط میدان حضور پیدا کرد. او در میانه میدان درخششی که درون دروازه دارد را نداشت و بازیکنی معمولی بود.
 
* در کنار زمین تمرین پرسپولیس یک مدرسه فوتبال قرار دارد. زمانی که کودکان از این مدرسه خارج می‌شدند شعار "شش تایی‌ها" را به زبان می‌آوردند.
 
* بهزاد غلامپو در پایان تمرین چند دقیقه‌ای با مربی بدنساز پرسپولیس کار کرد.
 
* رضا نورمحمدی در درفشی‌فر حضور داشت اما با دیگر بازیکنان تمرین نکرد.
/2759/