تمرین امروز (یک‌شنبه)‌ تیم ملی فوتبال کشورمان در غیاب ۲ بازیکن برگزار شد.
 
به گزارش راسخون به نقل از تسنیم، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از دیدار مقابل کویت از ساعت 11 امروز (یک‌شنبه) در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.
 
* قرار بود تمرین امروز تیم ملی در ورزشگاه آزادی برگزار شود و همه خبرنگاران و عکاسان برای پوشش خبری و تصویری تمرین به ورزشگاه آزادی مراجعه کرده بودند اما حراست ورزشگاه اعلام کرد تمرین ملی‌پوشان بار دیگر در زمین شماره یک کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود. این عدم هماهنگی باعث شد تا خبرنگاران و عکاسان سردرگم شوند.
 
* پیش از آغاز رسمی تمرین بازیکنان در گوشه‌ای از زمین با توپ مشغول گرم کردن بودند.
 
* هنگامی که سوت‌ آغاز تمرین زده شد کارلوس کی‌روش بازیکنان را دور هم جمع کرد و پس از صحبتی کوتاه به یکباره ملی‌پوشان با فریاد زدن واژه "YES" تمرین خود را شروع کردند.
 
* آندرانیک تیموریان و هاشم بیک‌زاده غایبان تمرین امروز تیم ملی بودند و این تیم با 24 بازیکن مراحل آماده‌سازی خود را پیگیری کرد.
 
* بازیکنان ابتدا زیر نظر میکو، مربی بدنساز تیم ملی دقایقی بدن‌شان را گرم کردند و سپس زیر نظر کارلوس کی‌روش در 2 گروه بازی آقا وسط را انجام دادند.
 
* در بخش بازی آقاوسط کی‌روش نظارت ویژه‌ای روی عملکرد بازیکنان داشت و از آنها می‌خواست در دادن پاس دقت لازم را داشته باشند و توپ را به خوبی در زمین بچرخانند. این بخش تمرین با کری خواندن ملی‌پوشان همراه بود و زمانی که مسعود شجاعی و محمدرضا خلعتبری در وسط قرار می‌گرفتند بازیکنان ابراز خوشحالی می‌کردند.
 
* پس از گذشت 35 دقیقه از آغاز تمرین خبرنگاران به بیرون از زمین شماره یک کمپ تیم‌های ملی هدایت شدند.
 
* پس از اظهارنظری که کارلوس کی‌روش درخصوص امید نمازی و شباهت کار او به "عباس"، تدارکاتچی تیم ملی انجام داده بود امروز این عضو گروه تدارکات تیم ملی سوژه برخی از عکاسان حاضر در تمرین شده بود.
 
* بازیکنان تیم نونهالان ایران در محل تمرین تیم ملی بزرگسالان حضور داشتند.
 
تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار خود در چارچوب مرحله مقدماتی جام ملت‌های 2015 آسیا از ساعت 17:30 فردا (دوشنبه)‌ در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف تیم کویت می‌رود.
/2759/