سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت : امیدوارم زمانی که بازی در تهران هم بازی داریم این حمایت از تیم ملی هم در آنجا انجام شود.
 
به گزارش راسخون به نقل از فارس، کارلوس کی‌روش در نشست خبری گفت: بدون شک برنده بزرگ بازی امشب شهر کرج است. نه تنها مسئولان کرج زحمت کشیدند بلکه قدردانی ویژه‌ای دارم از تمام هواداران خوبی که در کرج هستند مخصوصا کودکانی که به ورزشگاه آمدند. کار امروز عالی بود که تماشاگران زیادی به ورزشگاه آمدند و امیدوارم زمانی هم که در تهران بازی داریم این حمایت از تیم ملی هم در آنجا صورت گیرد. بسیار خرسندم که با برد خوبی که به دست آوردیم پاسخ خوبی به حمایت هواداران بدهند.
 
کارلوس کی‌روش در مورد بازی ایران و کویت که بازی دلچسبی از ایران دیده نشد، گفت: نقطه نظرم با حرف شما متفاوت است. شما فردی با خواسته‌های زیاد هستید و من نمی‌دانم چه باید بگویم. اگر در نظر بگیرید که آنها فقط ۲ جلسه با هم تمرین کردند و خیلی از آنها تجربه اول بازی ملی‌شان بود و مسئله‌ای که بسیار حایز اهمیت است اینکه مقابل ما تیم بسیار خوب کویت حضور داشت. کویت همان تیمی است که در خانه‌اش با تمام بازیکنان‌مان با آن مساوی کردیم. برخی از بازیکنان ما که تجربه نداشتند در ابتدا مسابقه کمی عصبی بودند که این مسئله طبیعی است اما بعد بازی را در اختیار گرفتیم و نیمه دوم بازی به طور کامل در اختیار ما بود. با این حال می‌گویم که برد خوبی به دست آوردیم.
 
سرمربی تیم ملی ایران در مورد اینکه این بازی تشریفاتی بود یا تدارکاتی، گفت: این بازی سه امتیاز در رقابت‌های مقدماتی آسیا داشت و ما با 16 امتیاز این رقابت‌ها را به پایان رساندیم. بازی رسمی انجام دادیم که در رده‌بندی فیفا هم تاثیرگذار است و فرصت خوبی بود که بسیاری از بازیکنان فوتبال بین‌المللی را تجربه کنند. در ۲سال و نیمی که اینجا هستم وقتی یک بازیکن مصدوم می‌شد کل کشور ناراحت می‌شد و گریه می‌کردند که چرا این بازیکن را نداریم اما امروز با بازیکنان متفاوت بازی کردیم.
 
وی ادامه داد: این به معنای آن است که در توسعه و پرورش بازیکنان موفق بودیم.
 
سرمربی تیم ملی در مورد اینکه اگر بازیکن با تجربه به عنوان لیدر در میانه میدان بود وضعیت تیم بهتر بود، گفت: منظور شما از لیدر چیست؟! برای چی چنین سوالی می‌پرسید ما پس فردا مقابل تیم گینه بازی داریم آیا شما انتظار دارید که نکونام هم امروز بازی کند و هم پس فردا؟ این بازی برای بازیکنانی مثل رضا حقیقی بود که بتواند روزی لیدر باشد برای تیم ملی، برای بازیکنانی مثل یعقوب کریمی، حاج‌صفی و... تجربه بین‌الملی داشته باشند و باید شهامت داشت که آنها را در بازی رسمی گذاشت و من این کار را انجام دادم. حقیقی امروز کیفیت خوبی نشان داد که به عنوان یک لیدر در میانه میدان باشد.
 
سرمربی تیم ملی در مورد جدایی امید نمازی که به آمریکا رفت و پیشنهاد دستیار ایرانی از سوی فدراسیون فوتبال، گفت: در مورد مطلب دوم باید بگویم که فدراسیون هیچ اصراری بر دستیار ایرانی ندارد. من دستیاران، کادر خودم را بر مبنای 2 معیار انتخاب می‌کنم اول کار فنی و دوم شخصیتی باید به من اعتماد داشته باشید که وقتی من دستیاری انتخاب می‌کنم. اما این حرف نشانه خوبی برای اعتماد نیست. در مورد مسئله‌ای که اشاره کردید(جدایی نمازی) مسئولان فدراسیون باید با این مسئله برخورد کنند. در کادرم دکتر شهاب و دکتر خانلری را داریم و مارکار آقاجانیان و نمازی را داشتیم که تا جایی که من می‌دانم ایرانی بود. من دستیارانم را خودم انتخاب می‌کنم.
 
سرمربی تیم ملی در مورداینکه جام جهانی 2015 را با شما تجربه می‌کنیم، گفت: نمی‌توانم به این سوال جواب بدهم.
 
حسینی روابط عمومی فدراسیون در ابتدای نشست از شرایط برگزاری مسابقه در ورزشگاه انقلاب کرج تشکر کرد.
/2759/