دارنده‌ی دو مدال برنز المپیک و جهان گفت : دلم روشن است که قهرمان جام جهانی می‌شویم.
 
به گزارش راسخون، احسان لشگری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: درست است که در جام جهانی کشتی آزاد گروه سختی داریم ، رقابت‌ها به میزبانی آمریکا برگزار می‌شود و کشتی هم رو ندارد اما دلم روشن است که قهرمان می‌شویم. امیدوارم مردم دعا کنند تا در شب عید با قهرمانی در جام جهانی یک عیدی خوب به مردم بدهیم.
 
او با بیان اینکه شرایطش خیلی ایده‌آل نیست افزود: شرایط بدی ندارم اما خیلی هم در وضعیت ایده‌آلی نیستم. به خاطر مشکلاتی که داشتم نتوانستم تمرین زیادی برای جام جهانی داشته باشم. مصدومیت کهنه پایم هنوز اذیتم می‌کند اما به خاطر حساسیت جام جهانی در این رقابت‌ها تمام تلاشم را خواهم کرد.
 
نفر سوم المپیک لندن و رقابت‌های جهانی مجارستان در ادامه بیان کرد: فکر نمی‌کردم با آمریکا هم‌گروه شویم و توقع داشتم در فینال به مصاف این تیم برویم. سعی می‌کنیم در خود آمریکا این تیم را شکست دهیم چون تجربه پیروزی مقابل این تیم در خاک خودش را داریم. کشتی‌گیر آمریکایی هم که در وزن من است پدیده جدیدی به حساب می‌آید.
 
ملی‌پوش وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد ایران در پایان اظهار کرد: مقابل آمریکا و در صورت صعود به فینال مقابل روسیه قطعا آمادگی کشتی گرفتن خواهم داشت. البته باز هم ارنج تیم به کادر فنی بستگی دارد و در هر مسابقه‌ای که کادر فنی تصمیم بگیرد به روی تشک خواهم رفت.
/2759/