اشتباه رحمتی در صحنه گل الریان ناراحتی و عصبانیت سرمربی استقلال را در پی داشت.
 
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اعضای تیم فوتبال استقلال که برای دیدار با الریان قطر به دوحه سفر کرده‌اند، ساعت 17 از هتل محل اقامت خود به سمت ورزشگاه احمد بن علی حرکت کردند.
 
* آخرین جلسه فنی کادر فنی استقلال با بازیکنان ساعت 14:30 برگزار شد و امیر قلعه‌نویی، آخرین توصیه‌ها را به بازیکنانش گوشزد کرد.
 
* امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال که در سال 1986 پیراهن السد قطر را پوشیده بود، پیش از ظهر امروز به باشگاه السد رفت و مورد استقبال مسئولان این باشگاه قرار گرفت. در این ملاقات، مسئولان تیم السد به رسم یادبود هدیه‌ای را به سرمربی استقلال اهدا کردند.
 
* حدود 300 نفر از تماشاگران ایرانی برای تشویق نماینده ایران به ورزشگاه رفته‌اند. بلیت‌های عادی این دیدار به قیمت 8 هزار و بلیت VIP حدود 45 تا 47 هزار تومان به فروش می‌رسد.
 
* علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل و حسن زمانی عضو هیئت مدیره استقلال جداگانه و با خودرو به ورزشگاه رفتند.
 
* در حالی که بازی در دقایق ابتدایی در پیش بود، مهدی رحمتی توپ ارسالی بازیکنان الریان را نتوانست جمع کند که این اشتباه عجیب او باعث شد اوچه بازیکن الریان به راحتی دروازه نماینده کشورمان را باز کند. پس از این گل چهره امیر قلعه‌نویی درهم رفت و به شدت عصبی شد.
 
* بورا میلونوتویچ تماشاگر ویژه این دیدار شد.
 
دیدار تیم‌های الریان قطر - استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در حالی از ساعت 19 امشب آغاز شد که دو تیم در نخستین دیدار این رقابت‌ها مقابل حریفان‌شان شکست خوردند. این بازی تا دقیقه 26 با یک گل به سود الریان در جریان است.
/2759/