روماریو بازیکن سابق تیم ملی برزیل ، از رونالدو به سبب وعده اختصاص بلیط رایگان برای افراد معلول طی برگزاری رقابت های جام جهانی انتقاد کرد.
 
به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران روماریو بازیکن سابق تیم ملی برزیل ، از رونالدو به سبب وعده اختصاص بلیط رایگان برای افراد معلول طی برگزاری رقابت های جام جهانی انتقاد کرد.
 
رونالدو - که عضو کمیته سازماندهی محلی جام جهانی است - در صفحه فیس بوک خود اعلام کرد:« جای تأسف دارد که روماریو بار دیگر آشکارا مرا مسئول اقداماتی می داند که به من مربوط نمی شود.»
 
روماریو - که در سال 1994 قهرمان جام جهانی شد و در حال حاضر عضو پارلمان برزیل است - در رسانه های اجتماعی اعلام کرد رونالدو « آشکارا وعده حضور رایگان در ورزشگاه ها را به افراد معلول داده است.»
 
گزارش ها نشان می دهد روماریو در سال 2011 در کنفرانسی خبری به نیابت از کنفدراسیون فوتبال برزیل پیشنهاد 32 هزار بلیط رایگان یا 500 بلیط برای هر بازی را برای افراد معلول مطرح کرد. 
 
رونالدو گفت:« من یک سیاست مدار نیستم نماینده کنفدراسیون فوتبال برزیل هم نیستم و هیچ وعده ای هم نداده ام. این وعده ای است که کنفدراسیون فوتبال برزیل باید بدهد.»
/2759/