رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان گفت : کودک هفت ساله سمنانی با حضور در خیمه معرفت در این شهرستان به جمع واقفان پیوست.
           
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، حجت‌الاسلام سیدسعید تقوی امروز اظهار کرد : امروز یک کودک خردسال که هفت سال سن داشت، با حضور در خیمه معرفتی که به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان در بقعه پیغمبران سمنان برپا شده است، به خیل عظیم واقفان خیراندیش پیوست.
 
وی تصریح کرد: این کودک خردسال همراه با والدین خود در خیمه معرفت حضور یافت و یک میلیون ریال عیدی نوروزی خود را به خرید اوراق وقفی اختصاص داد.
 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان با تجلیل از این کار خیر و سنت حسنه اظهار داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه در سیاستی جامع، تلاش دارد تا کمک‌های خرد هم‌وطنانمان را برای گسترش فرهنگ وقف در قالب طرح خرید اوراق وقفی جمع‌آوری کند.
 
تقوی بیان داشت: خیمه‌های معرفت که هم‌زمان با عید سعید نوروز در نقاط مختلف شهرستان سمنان برپا شده، محل‌های خوبی برای حضور خانواده‌ها و کمک به اشاعه فرهنگ نبوی و علوی وقف است.
 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان از برپایی سه خیمه معرفت به همت این اداره در شهرستان‌ سمنان خبر داد.
 
تقوی تصریح کرد: این خیمه‌ها در شهرستان سمنان در بلوار 17 شهریور سمنان به نام امامزادگان یحیی‌بن موسی الرضا (ع) و علی‌بن جعفر (ع)، در پارک سیمرغ به نام بقعه پیغمبران و در امامزاده یحیی (ع) به نام همین امامزاده برپا شده است.
/2759/