سرمربی نفت تهران می گوید تیمش می دانسته بازی با استقلال سخت است و این پیروزی را به خانواده خودش و بازیکنانش که صبر زیادی داشتند تقدیم می کند.
 
به گزارش راسخون به نقل از ایسنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از بازی تیم‌های فوتبال استقلال و نفت تهران که با پیروزی یک بر صفر تیمش همراه شد، گفت: بازی خوبی را انجام دادیم. چه در بخش حمله و چه در دفاع خوب عمل کردیم و از موقعیت هایمان در 90 دقیقه استفاده نکردیم اما با شناخت خوبی که از استقلال داشتیم توانستیم در وقت های اضافه به گل برسیم.
 
وی افزود: این برد را به بازیکنانم تقدیم می کنم. بازی برابر استقلال سخت است و با تلاش مضاعف بردیم. تساوی به کار هیچ یک از دو تیم نمی آمد و به همین دلیل توپ بیشتر در نیمه روی دروازه دو تیم بود. تعویض های هجومی ما هم خوب بود و به ما کمک کرد. ما قبل از بازی می خواستیم این برد را به خانواده هایمان که صبر زیادی در این سال داشتند تقدیم کنیم.
 
گل‌محمدی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا درست است که او روی دقایق آخر معمولا تمرکز دارد، اظهار کرد: ما در جریان بازی هم می شد که به گل برسیم اما نشد. تیم ما از لحاظ بدنی آماده است و شرایط بدنی ما خیلی خوب است و می توانیم در دقایق آخر بازی خوب و سریع بدویم و اثر گذار عمل کنیم. قبل از گل بود که ما در موقعیت چهار به دو قرار گرفتی و می شد یک گل بزنیم. ما به لحاظ بدنی و روحی آماده هستیم و می توانیم در آخرین دقایق به گل برسیم.
/2759/